אני לא מאמינהההההה
הסיפור שכתבתי "אני אתה אתה אני שנינו ביחד זה לא הגיוני" הוא נעלםם!!
פשוט נעלם!!
נכנסתי כדי לכתוב המשךך!!
ואנילא רואה אותו כאןן!
!!
מה קורה?!?!
בתאלושששששש
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

