אנשים ואנשות ,
החלטנו לפתוח לכם פורום סיפורים רק לסיפורים תהנו ממנו ניסינו להעביר את כל הסיפורים שלכם לשם מפורום כללי לפורום סיפורים , אני מקווה שלא יהיו בפורום כללי סיפורים חדשים , סתם עבודה לצוות להעביר סיפורים ואשכולות ממקום למקום .
כמו כן להזכירכם שיש עוד פורומים באתר האהבה ואתם יכולים לכתוב בנושאים המתאימים את הנושאים המעניינים אותכם .
משהו חשוב נוסף להזכירכם יש כאן אתר שלם שרובכם בפורומים פשוט לא מכירים , קוראים לו אתר האהבה הישראלי .
תהנו.
אבל לאן העברתם את הסיפורים!?
כי אני לא מוצאת את הסיפור שלי 😢
לפורום החדש
מה השם של הסיפור שלך אני אבדוק לך
השם של הסיפור שלי זה "אהבה ראשונה לא שוכחים"
וזה בסדר..מצאתי את האשכול...זה סיפורי אהבה! 😁
תודה... באמת יותר נוח גם אני חשבתי על זה שצריך פורום כזה...
אוהבת יניון😊
פויייייי
נבהלתייייייייי 😊
תודהה 😊
בתאלוששששש
סוף סוףףף!!
איזה כיף! 😊 😊
ב'מת הגיע הזמן שיהיה לכל הסיפורים האלה פורום משלו..
למרות שאני לא מוצאת סיפור אחד.."אני הוא אנחנו.." משהו כזה...
חחחח עכשיו אני מבינה לאן כול הסיפורים שלנו נעלמו חחחח תודה חשבתי כבר מזמן שצריך לעשות את זה!
טוב שיש פורום כזה תודה מתוק...
רעיון טוב מאודדדד
מוואה ענקיתתת 😛
😛 סבבה מאמי תודה שפתחתם את הפורום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*