אוקייי..אלה בערך היומיים הכי עצובים שהיו לי..
יאא למה מאמי מה קרה?
וגלו'ש למה גם שלך בובה מה קרה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה קרה לכן תשתפו אותנו אולי נוכל לעזור!!
אוהבת יניון😊
מה קרה מתוקה??
ספרי לנו שנוכל לעזור לך, לעודד אותך או משהו..
-ניבו'ש- 😊
בננותתת מה קרהה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בנות לא יודעת למה עצוב לכן,
אבל בכל אופן,
תנו חיוך כי הכל לטובה!! 😁,
יאללה [] צ'יזזזזזזזז,
אוהבת אותכן תמיד!!,
מווווווווווווווווווווואההההההההההההההההההההההההה 😁
מה קרה לכןן מתוקות!?
תסבירו אולי אפשר לעזור....לכן..!
נו אם תיהיו עתבות גמני אהיה עצובה!
יאללה תנו חיוך!