פעם סיפרו לי סיפורים על נסיכים ונסיכות...
בוקר אחד זה קרה...ובום!
הביפור הפך לחלומי!
כי אני אוהב ומרגיש אותך!
אפשר לעשות איתך הכל!
אבל אני כלום!
את הנסיכה ואני??!!??
אני כלום....
יום אחד הכל היה ברור...
היא הייתה כזאתי...והנסיך היה אני??
אני אוהב!
את לא יודע מה אני מרגיש...
אתך אני לא קיים!איל יכולתי בכלל לשרוד?
אני רק רוצה להגיד דבר אחד?
תסקרי אותי...ואת איך שאהבתי...
המצאתי את זה...עכשיו..........





