אנשים התאהבתי זאיזה אחת שקוראים לה סתיו
הבעיה היא שנראה לי שהיא מתחילה להתאהב בחבר הכי טוב שלי(וזה די מבאס)אני רוצה שהיא קצת תתייכס אלי למרות שהיא מתייכסת אבל אני רוצה יותר
תנו לי עצות בבקשה
תודה מראש 😢 😕
תתקרב אליה מהר מהר מהרררר
*~ענבל~*
**תתייחס
סורי יש לי רגישות לשגיאות כתיב..
אני חייבת לתקן!
נכון תתקרב אליה , תדבר איתה , תציע לה לצאת לאנשהו..סרט או סתם לצאת לעיר..
תתייחס אליה יותר , שתשים לב שאתה חיי קיים נושם ומחבב אותה (למרות שאתה אוהב , תן לה רק את הרגשת החיבוב..)
בן כמה אתה??
-לולי
אמממממ אלירן סליחה שאני מתערב אבל אנשים נוסיף לכם עוד דברים
1.הוא סתם חושב שהיא מתאהבת בו.
2.היא יודעת שהוא אוהב אותה..אז אין טעם לבוא בהרגשה רק של חיבוב..
חחחחח..😊
רגע , הוא ניסה להתחיל איתה??
הוא הציע לה לצאת?
מאיפה היא בכלל יודעת?! - מי הדליף? 😉
-לולי
אתה חייב להתקרב אליה
גם אם היא אוהבת אותך וגם אם לא
תנסה לכבוש אותה בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היא יודעת שהוא אוהב אותה....ומה היא?..
היא אדישה אליו?!..הם מדברים?!
מה הולך?!!?
חחחחח.....ועכשיו לזה שכתב את ההודעה...
אולי אתה רק חושב שהיא אוהבת...אוללי זה בכלל לא נכון..
ואולי היא עושה את זה כדי להתקרב אליך!?..חשבת על זה!
בהצלחה!!
אוהבת מלאאאא...מיכל
QUOTE (buster @ 17/05/2005) היא יודעת שהוא אוהב אותה....ומה היא?..
היא אדישה אליו?!..הם מדברים?!
מה הולך?!!?
חחחחח.....ועכשיו לזה שכתב את ההודעה...
אולי אתה רק חושב שהיא אוהבת...אוללי זה בכלל לא נכון..
ואולי היא עושה את זה כדי להתקרב אליך!?..חשבת על זה!
בהצלחה!!
אוהבת מלאאאא...מיכל
לא אין מצב שהיא עושה את זה
אני אוהב אותה מאוד היא קצת אדישה אלי
היא יודעת שאני אוהב אותה ואני ניסיתי ללכת איתה לסרט אבל היא לא יכולה כי היא הולכת לסרט עם חבר שלי זה שהיא אוהבת(ככה אני חושב והרבה חושבים ככה)
עוד עצות בבקשה אני צריך זרה
ותודה למי שעזר אני ינסה לנסות את סה
תקנה שוקולד או ורד ותכתוב לה מכתב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח דייי אלירןןןןןןןןןןןן
אנשיים הילד הזה שהוא אומר שהיא אוהבת זה אני...אוקי הילדה הזאת לא אוהבת אותי
הוא סתם חושב ככה..
לא ניסיתי לצאת איתה לא הצעתי לה...ואני רואה איתה סרט בתור ידידייייים
נו אז סבבה עוד יותר טוב לו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז מותק...
אולי בתור חבר טוב שלו...לא תצא איתה לסרט....אפילו לא בתור ידידים!!
מה אתה אומר?!
אוקי סבבה נוותר..חח אבל זה לא הכי יעזור לו...כמה דברים שוה אמכין לה הוא שלח לה יותר מ20 הודעות רק אני אוהב אותך..חח הילד משוגע עלייה...!!!
קיצורררר לא משנה היא יודעת שהוא אוהב אותה תנ ו לו רעיונות עזבו אותי חחח תנו לו רעיונות..
😉
טוב אז בוא נתחיל בכלל מספר 1....לא לשלוח לה יותר מדיי הודעות של "אני אוהב אותה"
תאמין לי מותק..אני יודעת מה זה בנות...והן לא ישימו עליך בחיים אם תפציץ אותן בהודעות .!!
באמת..תשחרר קצת...תרפה קצת...אני יודעת שזה קשה...
ואני מבינה שאתה לא בדיוק יודע למה זה טוב ....
אבל...תאמין לי..זה טוב...וזה יעזור@!@
אחרי זה...
אתה תמיד יכול ללמוד איתה ביחד...לדבר איתה באייס...בטלפון....
אבל..לא להטריד אותה יותר מדיי!!
לא להתקשר כל יום!..לא להגיד שאתה אוהב אותה!..לא לשאול מיליון פעם מה היא עושה היום בערב!!
בהצלחה!