[FONT=Courier][B][SIZE=7][COLOR=red] אהלן כולםםם שמי עמית סולומון 😂 אני חדשה כאן יש לי חבר שאני מטורפת עליו שמו שאול....רק אם תרצו לדעת לבנות שלא הולך להן עם מי שהן לא אוהבות תלמדו.....אם תתעקשו הכל יהיה שלכן....
דוגמא חבר שלי הנוכחי אנחנו שנה ו4 יחד בלי עין רע חמש חמש חמש 🙄 זה התחיל כך הינו חברים שהיתי בת 17...והחזקנו מעמד שבועיים...נפרדנו לא הספסקתי לאהוב אותו..והוא לא היה מעונין בי...הוא אפילו התחיל עם חבסרה שלי אחרי שנתיים בערך התוודתי בפניו הוא אמר לי לשכוח מהכל...אחרי שבוע הוא ביקר אצלי...היו בינו משחקים שתמיד אכישהוא הינו מתקרבים וכמעט מתנשקים עד שש הוא נישק אותי..כמובן יום למחרת הוא אמר לשכוח מהכל אני מאוד נפגעתי..אחרי שבועיים הוא בא אלי ואמר שהוא מתנצל והוא מרגיש כלפי משהוא פשוט הוא פחד שזה לא ילך שוב...הוא פחד שזה לא ילך בגלל שהוא לוחם ויוצא בפעם בשלושה שבועות אני הבטחתי שעעמוד בזה..ומאז ועד היום אנחנו חברים.
אז בננות בבקשה אל תתיאשו תלחמו ובסוף תקבלו מה שתרצו 😁 בבקשה תגיבו אני רוצה להכיר אותכן/אותכם..:
בורכה הבאה..
אני אולה בת 14.7 מנתניה.. ואת.?
ושיהיה לכם בהצלחה..!
ואני שמחה שבסוף נהייתם חברים 😁
תהני=)
ישש מישהוא ענה לי איזה כייף לי 😛 חיח נעים מאוד אולה 😊 ותודה רבה לך ומהפה שלך לה'..בע"ה גם נתחתן ואמרו המן 😂 מאיפה את אולוש.??
התככונתי מאוד בנתניה כי יש לי משפחה שם מכירה משפחת טלקר?במקרה?יש להםם ילדה בגיל שמה עדן?????????
QUOTE ותודה רבה לך ומהפה שלך לה'..בע"ה גם נתחתן ואמרו המן
אמןן חחח
אני חן ואני בת 14 מראשון
ברוכה הבאה מאמי
ואני שמחה שהכל הסתדר בניכם
מוואה ענקיתתת 😛
QUOTE ותודה רבה לך ומהפה שלך לה'..בע"ה גם נתחתן ואמרו המן
אמן אמן חחחח
ואני גרה במרכז..ולא לא מכירה...
ומאיפה את ובת כמה?
שלום חנושששש אני שמחה שאת שמחה שחזרנ חיחיחיחיחי 😁 אגב לך יש חבר עם כן ספרי איך הכל התחיל?
אולה...אולוש אולגה 😂 אני בת 20 כן כן ענקית אבל דוגרי אני עדין בראש של ילדה..חח מסרבת לגדול.... אגב לך יש חבר???? עם כן ספרי שפכי 😛 אני מאשקלון שחכתי לציין...
QUOTE אני בת 20 כן כן ענקית אבל דוגרי אני עדין בראש של ילדה..חח מסרבת לגדול.... אגב לך יש חבר???? עם כן ספרי שפכי אני מאשקלון שחכתי לציין...
חח למה דווקא טוב שיש מישהי גם גדולה כאן..
וכן יש חבר=))
חחחחח שמחה בשבילך על החבר מאמי 😁
ונעים מאוד אני בת-אלל 😁
מאמוששש שמחה בשבילך שיש לך אהבההה אמן תחזיקוו עוד הרבה זמןן
הלוואי עלייי!! חחחחחחחח
אוהבתתת
שירנושששש
שמחתיי להכיררר 😊
שלוםםם מותקקק😊
תהני כאן.. ושיהיה לך ולחבר שלך רק טוב😊😊😊😊
שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך בובה
וברוכה הבאה לאתר תהני מתוקה
קוראים לי מורן ואני בת 14
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוכה הבאה מאמי
תהני ותהמכרות נעימה 😉
קוראים לי גילי בת 14 מנתניה..
שמחה שהכל היסתדר לכם כפרע
מואהההה מתה עלייך,
*-*-גילו'ש-*-*
שלומלום...אני לינור..
בת 13 מראשון..קטנה קטנה אבל יכולה לגדל אותכם..חחחח סתם סתם..
QUOTE אמןן חחח
אני חן ואני בת 14 מראשון
ברוכה הבאה מאמי
ואני שמחה שהכל הסתדר בניכם
מוואה ענקיתתת
מאיפה את בראשון...???
QUOTE ותודה רבה לך ומהפה שלך לה'..בע"ה גם נתחתן ואמרו אמן
*א=מ=ן*
-לינורושש-
שלומלוםםםםםםםםם!!
קוראים לי מור אני בת 16 וחצי
מצפת
שמחה להכיר אותךךךךךךךךך בהצלחה לך עם החבר ושתזכו לעוד שנים טובות ומאושרות
מור 😊