תגידי לי מה זה!??!
למה אני קיבלתי הזהרה?!?!?
בתאלוששששש
בגלל מה שהיה באשכול "המצב קשה" יענו שקיללו וזה...
אז כל משקלל קיבל הזהרה...
לא נכון!!
בדקתי אצל כל מיני בנות שקיללווו ואף אחד לא ראיתי שקיבלה הזהרה!!!!!
בתאלושששש
מאמי כנראה בגלל מה שאולה אמרה
כי אסור לקלל
מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 16/05/2005) לא נכון!!
בדקתי אצל כל מיני בנות שקיללווו ואף אחד לא ראיתי שקיבלה הזהרה!!!!!
בתאלושששש
אממ מותק.. את לא יכולה לבדוק אצל בנות אחרות כי את לא יכולה לראות את רמת האזהרה שלהן.
באשכול ההוא שקיללו כל ההודעות עם הקללות נמחקו.
וכל מי שקילל קיבל אזהרה.
להבא תתדעי לא להיגרר.
ולהבא שאלות כאלה מופנות אלי לפרטי ולא בפומבי!
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊