משו שכתבתי תגיבו...
הדמעות מהעיניים לא מפסיקות...
השפתיים לא מחייכות...הן בוכות
הלב כואב...
הוא התאכזב...
הראש רוצה לשכוח...להמשיך כמו כולם..
אך הלב לא מניח...הוא יזכור זאת לעולם.
ועוד משו....
ישבתי על הדשא..הבטתי לשמיים..
מתחתיי ראיתי טיפות קטנות של מים...
אך אלו לא היו טיפות של גשם קר
אלו היו הדמעות..אותן דמעות שהרטיבו אתמול את הכר...
רציתי לצעוק לאלוקים שהכאב שלי גדול..
אך הקול שלי חנוק..לצאת הוא לא יכול...
זה 100מם!! זה ממש יפה אהבתי ממש ממש אהבתי!!
תמשיכי לכתוב!! תכתבי עוד!
=מ=ד=ה=י=ם= 😁 אהבתיי!!
כתביי לנו עודד
אוהבתת
שירנוששששששש
זה פשוט מדהים!!!,
אהבתי ביותר נישמתי!!,
תמשיכי לכתוב לנו תמיד!!
איזה עצוב מאמי אמאא
רואים שזה יוצא מהלב עם המון כאב
תהיי חזקה מתוקה
הכל יסתדר עם הזמן
כל דבר שאת צריכה אני פה
ותמשיכי לכתוב המון כי יש לך כישרון 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאאאאאאאאאאאאא תודה רבה איזה מתוקותתתתתתתתת...!!!! 😊
מ=ה=מ=םםםםם
תמשיכי לכתובב בובה
מוואה ענקיתתת 😛
זה כל כך יפה ועצוב ): מקווה שתדעי רק שמחות נשמה
מדהים..
חבל לי עלייך מדהימה אחת!
כ"כ בא לי לקרוא פעם אחחת שיר ש-מ-ח שלך!!
הוא יהיה הכי יפפה מכול מה שכתבת..
וואוווו איזה הקפצההה...
בהתחלה לא הבנתי מה זה אבל אז ראיתי את התאריךך..
חח..זה מלפני שנה וחציי ויותרר..
אושרישרק1 ועוד אושרי חח..
תודה על התגובוותת..
אושרי, אולי אתה עוד תראה כזה..
אבל רוב הפעמים שאני כותבת זה יוצא ממקום אחר משמחה..
כשאני שמחה אני פשוט לא מרגישה צורך לכתוב..חח..
ואוווווווווווו
זה מקסיםםםםם
אמאאא פשוט כשירוניתתת
עצוב אבל מעלףףף
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
ופה בשבילך:] את יודעת. . .
מור'צי 😊
QUOTE (אנונימית1234 @ 31/01/2007) וואוווו איזה הקפצההה...
בהתחלה לא הבנתי מה זה אבל אז ראיתי את התאריךך..
חח..זה מלפני שנה וחציי ויותרר..
אושרישרק1 ועוד אושרי חח..
תודה על התגובוותת..
אושרי, אולי אתה עוד תראה כזה..
אבל רוב הפעמים שאני כותבת זה יוצא ממקום אחר משמחה..
כשאני שמחה אני פשוט לא מרגישה צורך לכתוב..חח..
ה"אושרי" השני זו בעצם אושרת, בת.
אני מבין אותך בקטע הזה, באמת.
אבל תנסי.. אני בטוח שגם שכשאת תהיי שמחה- ייצאו לך בני זוונה של קטעים!!!
😉 😂
מורצ'יי אני יודעתת..
תודה מאמיי..
שמחה שאהבת..
אושרי..חח אופסס.. 😁
אני אנסה פעםם =]