נמחק.. התחרטתי.. סליחה שבזבזתי לכם אשכול אני מאוד מאוד מאוד מתצטערת!!!, פשוט הייתי חייבת לרשום את זה איפשהוא.. פשוט אל תגיבו לזה ותנו לזה לרדת למטה... תודה רבה..
לא הצלחתי לשנו את הכותרת אז אני מודיעה לכם:לא אני לא מתאבדת..
😢 😢 😢 😢 😢
מותק את רוצה להתאבד?...
דברי איתי...
הפתרון זה לא מוות בובה..
אמא'לה..אני בכיתי..מכתב כ"כ מרגשש..:\
יוו המכתב הזה אמיתי? את באמת רוצה להתאבד?
לא חבל! חבל סתם לבזבז חיים שלמים רק בגלל כמה ילדים מעפנים..
תעברי את זה..תבקשי לעבור עיר/בצ'פר..
ואל תסתכלי על העבררר..
או כמו המשפט:
"אם הדרך קשה אין דבר,
כל יום הופך לעבר..
אל תביטי אחורה לכי ישר
כי בסוף הדרך יש מחר..!!"
אזז...מוות זה לא הפתרון פה מאמי..
תחשבי על זהה ... 😢
QUOTE (אלין_יוסף @ 16/05/2005) מותק את רוצה להתאבד?...
דברי איתי...
הפתרון זה לא מוות בובה..
גרררר מסכימה..=/
נשמה בהתחלה פשוט לא עברתי על הכול אבל עכשיו קראתי הכל..
ואני מבינה כמה כואב לך שאת אוהבת בן אדם ואת חושבת שזהוא מחזיר לך אהבה ובעצם זה לא ככה..
כן כן הוא מתחרמן עם החברות שלך ואת?!? את כולך בוכה.. נשמה נכון אני בת 13 וחצי והאהבה הראשונה שלי הייתה כזאתת..
ואני בכיתי כל היום וכל הלילה וגם אני חשבתי על להתאבד... אבל הבנתי שזה ממש לא הפתרון..
ועל המבטים שהוא תוקע לך כן כן גם לי זה קרה... וגם אני חשבתי מה רע בי?? למה אותי הוא לא יכול לאהוב??
ואני מבינה אותך כי גם לי זה קרה
ואני נשבעת לך שאני מבינה אותך..
אז מותק תדברי איתי
והכי חשוב...
לא שווה למות בגלל אף אחד כי החיים שלך הם החיים שללךךךךךך והם לא שווים אף אחד..
רק-אני מאמי יואוו אני שמחה שהתחרטת כי להתאבד זה ממש לא התרון לכל הבעיות שלך....
מוואה ענקיתתת 😛
אוקיי.. את לא רוצה להתאבד... בכל אופן אם את צריכה לדבר... שלחי לי הודעה פרטית
לא קראתי את המכתב כי מחקת אותו... בכל אופן אני נועלת כי אמרת שזה כבר לא רלוונטי... ואם את צריכה משהו אני פה