יש אנשים שאי כל כך אוהבת..
יש אנשים שמהם רק סובלת..
יש אנשים שאליהם מתחברת
ורק ממך אני לא מתרחקתת
אתה הוא הרע
ואני זה הטוב
אתה הוא זה ששונא
ואני לימדתי אותך לאהוב
אתה זה שתמיד שולל דברים
ואני רק מנסה להבין למה אלו החיים..
אחרי שניים רבות אתה עדיין אותו בנאדם
זה אותו בנאדם שרע,
אותו בנאדם ששונא,
אותו בנאדם ששולל..
ואני,
אני עדיין מנסה לשנות אותך..
לא מצליחה לא מצליחה להתרחק ממך..
עדיין מנסה ולא מצליחה..
אבל האהבה עדיין ממשיכה..
אנשים => תלמדו לאהוב בגלל היתרונות ולהמשיך לאהוב בגלל החסרונות!!
תגיבו מה דעתכם?!?!
מהממם מושלם יאפההההההההההההה הכלל
תמשייכי לכתוב תמיד 😊
אמאאאאאאאאא איזההההההה נדירררררררר
כפרה עלייך יפה שליי
איזה כישרון 555
תמשיכי לכתוב תמיד תמיד בובה
אין לך מושג כמה אהבתיי
וזה כל כך נכוןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מ=ה=מ=ם
תמשיכי לכתוב מאמי.. 😁
ויקושש 😁
תודה בובות שלי...
שמחה שאהבתןן!!!!!
מתה עליכןןןןןןןןןןןןןןן
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואי מאמי זה כזה יפההה וכל כך נכוןן!!
אני חייה על המשפט שכתבת בסוף.."לאהוב מישהו בגלל היתרונות ולהמשיך לאהוב שמגלים את החסרונות" משהו כזה חחחח
תמשיכי לכתוב..!!
חחח חלוש זה באמת משפטט נכון!!!
תודה מאמי שמחה שאהבת..
מורנוש מתההה עליךךך 😊