בננות מתוקות שלי אני רוצה לדעת איפה אנחנו עומדות כל אחת וככה אני יידע על כל אחת יותר טוב...
אז ככה אני עכשיו דלוקה על מישהו רציני על חבר שלי הטרי- שנירו'ש חיים מושלמים שלייי!!
והייתי רוצה לדעת מה אתם מרגישות... 😉
אוהבת המוניםםם +~+ מואאאההה +~+ 😛
@~שרונו'ש~@
קודם כל, יש גם בנים באתר!
מי שמעלי הוא בן! 😊
ושנית.. אני יצאתי מקשר מאד רציני לפני חודשיים.. והייתי מאוהבת עד מעל הגג..
אבל חח עבר לי 😊 וחופשיה..
ולא מחפשת כרגע משהו רציני, נהנת מהלבד שלי.. שלא היה לי הרבה זמן.
חחחח לא התכוונתי שהסקר יהיה לבנות פשוט גם רשמתי לכל הבנות "בננות מתוקות שלי"
בדרך כלל אני עושה סקרים לכולם הפעם רציתי לראות איפה הבנות עומדות חח
@~שרונו'ש~@
אני ממש לא יודעת..
זה איזה רגש מוזר , לא אהבה ולא הידלקות , משהו מוזר..נראה לי יותר משיכה..
שיהיה...העיקר שאני נהנת מהקשר המוזר שיש לי..
-לולי
תאמת אני לא יודעת מה אני חחחח
אני מבולבלת לגבי המצב שלי 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממאווהבתתת
מלאך מושלם?? לא ממש..
אבל אווהבת אותווו 😁
זאתי שמעלי צודקת..
מאוהבת במלאך מושלם שאוהב אותי????..... לאאאאאא ממש..
אבל אני דלוקה עליו ככה..נראלי..
גלוש=]
בחרתי ב1!!
כן כן...אני מאוהבת בילד הכי מתוקקק שיש!!!
אנ י פשוט =מ=א=ו=ה=ב=ת=
(הוא לא מלאך כמובן...כי בכל זאת:"אין דבר כזה גבר מושלם"!)
וואי כיף לי איתו ממש...
אוהבת מלאאא
שירנו'ש!
אני מאוהב בסתיו :lol:היא נשמה
כרגע אני בקשר הכי הכי מדהים בעולם
ומאוהבת מעל לראשששששש 😁 😁 😁
זה הכי כיףף שיששששש 😁
*~ענבל~*
וואי איזה חמודות וחמודים כולם כאלה מאוהביםםםם חחח 😂
שיהיה בהצלחה לכל האוהבים חח
ובקשר לזה שאין אדם מושלם ומלאך וואלה בנות זה נכון אבל בוא אני ייתן לך משפט שאומר משהו שונה=>
"אף אחד אינו מושלם עד שמתאהבים בו" כלומר אין אדם שהוא מושלם אבל כשאת מתאהבת במישהו בשבילך הוא הכי מלאך ומושלם בעולםםםם!! וזה מה שנקרא אהבה עיוורת חחחח
אוהבתותכםםםם המונים תמשיכו להצביע ולהגיב
@~שרונו'ש~@
נראה לי שאני דלוקה עליו.. אפילו קצת פחות אם יש כזה
אמממ...אני לא יודעת מה נסגר איתי במצב הזה שאני בו כיום..
נראה לי הדלקות אבל אל כך .
ופי לולי..
שמת לב מה החתימה שלךך?
חחחח
תורידייי
בעעע
כן, אני עכשיו מאוהבת עד השמיים במלאך הכי מושלם עלי האדמות 😊