אני אחרי לילה מדהים...=)
הכרתי מישהו כזה מתוק..וואיי..
וכבר אחרי כמה דק' התחברנו ונוצר בינינו משהו..
למרות שהיינו אצל חברה שלי..
זה עדיין לא הפריע..הרגשתי כאילו רק אני והוא בחדר..
וואיי זה היה כזה כיייף..
ונראה לי שנידלקתיי עליו..וזה הדדי..אני מקווה=)
בקיצור חברים..רק רציתי לחלוק איתכם את זה..
ולא משנה מה-יהיה טוב!!
תנצלו ת'חיים..כאילו אין מחר..!!תנצלו כל דקה..בלי לעשות חשבון לאף אחד!!
והכי חשוב..תחייכו..תישמרו על חיוך תמידי..
הרי איך אומרים?
חיוך הוא קם עקום שמיישר הכל..=)
אחח..אני כל כך מסכימה עם המשפט הזה..!!!
ובנימה אופטימית זו..אני יזוז לי..
שיהיה לכם יום מצוין!!
אוהבת תמיד!!
רומיי..=)
שמחהה שכיף לךך..
שרופהה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
אני שמחה שאת מאושרת מהחיים שלך!
תהניי לךך..
-לולי
חח שמחה שכיףףף לךךך .... אגבב.... גם עכשיו ידיד טוב שלי שאני אוהב אותו אמר לי שהוא אוהב אותיייייייייייייייייייייייייייייי אז גם אני מסכימה איתךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמחה שאת מאושרת=))
שיהיה לכם בהצחלה=))
שמחה בשבילךך מאמי 😁
ונטע שמחה גם בשבילךך חיים שליי 😉
איזה חמודיםםם וואייי..
תודה נשמותתת!!=)
שיהיה לכולכם גם בהצלחה..בהכל!
אוהבת תמיד!!
=)
שמחה בשבילכן מתוקות!,
ושיהיה לכן רק טוב 😁
תודה מתוקותתת
אוהפתותכן הכי בעולםםםם
מואההה
איזו מתוקה מאמי אני ממש שמחה
בשבילך שיהיה לך המון בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילך מאמי..
גלוש=]
חחח איזו חמווודה😊)
גמני הכרתי מישו לא מזמן חח איזו הרגשה כיפית זו..
את מרגישה כאילו הכל וורוד..😊
שמחה בשבילך מאמי😊
מאמי שלי אני ממש שמחה בשבילך!!!
מקווה שזה הדדי ושיקרה משהו רציני ביניכם!!!!
ואת מזה מתוקה עם הגישה האופטימית שלך=>ככה צריך!! 😉
חולע עלייך ושיהיה לך המון ב=ה=צ=ל=ח=ה!!!!
מואה.....