תראו... אני חושבת שיש כאן מלאאאאאא סיפורי אהבה וזה פשוט מוצף!
אולי תפתחו פורום לסיפורים?! ואז אנשים ישימו לב להודעות יותר חשובות!
ואם ההודעה הזאת לא מתאימה לכאן תעבירו... רק הייתי צריכה להגיד במקום שישימו לב!
אמממ לא חושבת שזה ממש נחוץ..
אני אישית לא מתבלבלת..כי לכל פורום יש נושא!!
ובכללי בד"כ זה הסיפורים..
כבר דיברו על זה וזה עלה לדיון מזמן ומלא פעמים.
ואין צורך לפתוח פורום סיפורים, התיאור של פורום כללי- נושאים בנוגע לאהבה שלא מצאתם להם מקום בשאר הפורומים- מתאים לסיפורים ולשירים.
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
כללי אמור להיות לבעיות של אנשים שאין להם ממש נושא
ומה יותר חשוב לקרוא סיפור או לעזור למישהו?
אז שיפתחו פורום בשביל זה...
תראי מפוצץ פה... אם מחר יפתחו לזה פורום תראי תוך יומיים יש בזה כבר 5 עמודים
אני חושבת שזה יותר עדיף
נושא זה לא נתון לדיונים.
זה מה יש וזהו.