יואו.. זה מתחיל כך
סיפור על אהבה בלתי נשכח
אולי זה התחיל קצת מוקדם מידי בגיל הרך...
התנהגתי כמו פרחח....
אבל מה לעשות התאהבתי בך..
ועכשיו נשארתי לבד
כשזה קרה כל הגוף שלי רעד
אני עוד זוכר את המגע של היד
אבל אין מה לעשות
אין סיכוי לחזור ואין מה לנסות
את פגעת ברגשות ...
פעם חשבתי שאת שלי
כל זה קרה בגללך לא בגללי
אז דיי לא רוצה אותך יותר בייייי....
איךך...???





