בבוקר ישבנו בכינו
על כל אלה שעזבו אותנו
על כל אלה שנלקחו מאיתנו
שאלוהים רצה שהם יהיו איתו
שם למעלה.. הרחק..
הדגל הורם..
הצפירה נשמעה..
הדמעות ירדו
ואנחנו זוכרים..,
זוכרים את הנופלים
אבל,
אבל עכשיו כולם יוצאים לרחובות...
שמחים ומאושרים,
יום עצמאות היום!!,
אנחנו חוגגים..
בדגלים מנפנפים
צבעי כחול לבן על הבגדים
וכולם מאושרים
כי יש לנו מדינה
מדינה שלנו ולא של אחרת..
כ-י א-י-ן ל-נו- א-רץ- א-ח-ר-ת!-!-!-!-!-!-!
יום עצמאות שמח לכולם!!! 😊
צאו לחגוג ולהנות ואל תשכחו להמשיך לכתוב..
אוהבתתת המונמוןןן
דיזלית
=]





