😢
הלכת ולא תשוב יותר,
יצאת כדי למעננו להלחם!
הגנת על מדינתנו,
בזכותך יש לנו את ארצנו!
יושבת עם דמעות,
לא מצליחה אותן לעצור!
אין אדם שיבין את הרגשות,
שירגיש את התחושות,
את הגעגוע,
את הציפייה,
שאולי... אולי... יום אחד תשוב בחזרה!
מלמעלה עלי בבקשה תשמור,
קשה לי בלעדייך לחיות!
אין את החיוך שעל פנייך,
אין את הרגשת נשיקותייך,
אין את חיבוקך החמים,
אין את מלותייך האוהבים!
נשארו רק זיכרונות,
מרגעים שלא ימחקו,
מרגעים שבליבי תמיד ישארו!
נותרה רק מצבה,
נותרה רק אש עם להבה,
נותרה רק אבן קרה,
אבן שאני באה לבקר אותך בתוכה!
מביטה על המצבה
ולא מבינה... קשה לי לעקל שלא תשוב בחזרה!
מתגעגעת אליך ומרגישה בחסרונך!
כואבת כבר לי היד,
נגמר לי כבר הדף,
ומה שלא מפסיק אלה הדמעות,
הדמעות שאת כל הכאב משדרות!
מה שלא נגמר זה המשבר,
הקושי שאתה כן חסר!
😢 תגיבו 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי זה מדהיםם אבל עדיין עצוב...
אני בטוחה שזה קרה למלא אנשים..
וזה נורא כואבב..,
תמשיכי לכתוב את כותבת מעלףף
אוהבת מלא דיזלית
=]
אופסס הגבתי מחשבון אחר...
סוריי..
😢
תודה מתוקה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוששששששששששששששששש לייפ שלייייייייייייי
דייי זה כזה עצובבבבבב יאוווו את פשוט כותבת מדהיםםםםםםםםם 😮
כמה אנשיםםם הלכוווו ולא יחזרו יותר לעולםם 😢
כמה נשמות איבדנוו 😢
זה נוראאא יש לי דמעותת בעיניים... בכלל בכל היום הזה אני בוכה... 😢
תמשיכי לכתוב לנו נשמתייי את מזה מוכשרתתת יאווו את פשוטט מדהימהה
אין גבולותת לכמה שאני אוהבת'ך מורנושש שלי 😢
דיזלית חפיף מאמי
בתאלו'שש אני אוהבת אותך הכי בעולם ואת לא מתארת לעצמך כמה בובה!
תמיד את יודעת לפרגן אין כמוך בובה תודה על הכלל!!
זה באמת עצוב אבל גם גאווה שהיו חיילים כאלה!
צריך לדעת להעריך כל חייל וחייל והלוואי שכל החיילים יחזרו בשלום לבית שלהם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני זה מהמם מדהים עצוב כואב והכל ביחד מאמי ,
ממש כישרוני ויפה !
ונכון בהחלט !
תמשיכי לכתוב להביא לנו דברים שעשית נשמה !
חח מורנוש אם התכוונת אלי אז היתבלבלתי רשמת אתו'ש במקום בת-אל ..חחח ואם לא אז לא משנה..=/
בכל מקרה אוהבת'ךך חיים יפים שליי בלי סוףףף והלוואי שבאמת כל החיילים יחזרו הביתה בשלום 😢
בתאלו'שש מלאכית שלי התבלבלתי סורי יפה שלי וזה מכוון אליך מדהימה שלי
כל מה שכתבתי שם מדבר עלייך וזה באמת נכון!! לוב יו 4 אברר
לירזיי תודה נשמתי מתה עלייך המון תמידד!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חפיףףף נשמתייי תודהה ענקיתת על מה שכתבת שםםם אין את פשוטט נסיכההה
אני כ"כ אוהבת'ךךך יפה שליייי מואההההההההה ענקיתתתתתתת אין עליךך בעולם נשמתיי =)
מורניייייייייייי
איזה יפההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!
יואווו ממש ממש מרגש חיים שלייי!!
תמשיכייי לכתוב והכי הכי לאכול הרבה =]]
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, יהיה זכרם ברוך.
-ניבו'ש-
יפה! כתבת את זה על מישהו מסוים או בכלל?
וואי את כותבת מדהים! תמשיכי לכתוב יש לך כישרון 😉
אוייי מתוקה, זה ממש יפה ומרגש...
תמשיכי לכתוב בובתיי!!
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, יהיה זכרם ברוך!
בת-אלושקה אין בעד מה חיים שלי הכל אמיתי ורציני וגמני אוהבת אותך בובה המון תמידד!!
_princessa_ חחחחח כפרה עלייך קרעת אותי עם הלאכול הרבה חח אוהבת אותך אישתי
היפהה תודה מלאכית שלי קבלי נשיקה וחיבוקק ענקי ענקי!!
_NoAnGeL_ תודה מאמי וכתבתי את זה בכלל בגלל שאני מרגישה ככה אבל למזלי זה לא עלי!
HILUSHA תודה מתוקה שלי חולה עלייך!
רעותיקס רעותו'שש תודה יפה שלי מתה עלייך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*