1. להפסיק לרחם על עצמכם,לא ייצא לכם כלום מזה..חוץ מדיכאון
2.זה לא טוב להיות חסרי ביטחון ולפחד מכל דבר קטן! צריך לשתף דברים עם מי שאוהבים ולהוציא את "המועקה".
3. להיות אופטימים זה מעולה ! רק אם לא יותר מידי כי אז אתם הופכים להיות נאיבים
4.בדיכאון לא ייצא בזה כלום רק לבכות כל היום וזה מעצבן!!
5.גם לא להלחיץ את עצמכם... זה לא טוב כי אז אי אפשר לישון בלילה!
6.להפסיק לחשוב יותר מידי על מה כולם חושבים עלייך זה סתם עקב חוסר ביטחון
7. משפט חכם:"אף אחד לא שווה את הדמעות,עצבים,דיכאון שלכם!!!!!!!!!!!"
8.לשתף כל דבר שמפריע לכם עם בני הזוג זה עוזר ..........
9.לא לצפות יותר מידי כדאי לא לקבל ההפך..
10.להיות אתם! ולא מישהו אחר בקיצור לא להיות חסרי אופי
11. להפסיק לחקות אנשים אחרים! זה מעצבן
12. אף אחד לא מושלם





