יש לך חברות שתמיד שם איתך
יש לך משפחה שכל כך אוהבת אותך
יש לך אפשרות לחלום ואת היכולת להגשים כל חלום
יש לך שאיפות לא חסר לך בטחון.
יש לך לדעתי חיוך מקסים ובלצאת מצרות,כשרון מדהים.
יש לך כל כך הרבה דברים כל כך הרבה סיבות
לקום בכל בוקר ולהמשיך לחיות.
אז למה תסבירי לי למה את כל כך טיפשה?
למה את מתעכבת בתוך הדבר הזה שנקרא-אהבה
את יודעת מה אני רוצה לראות?
שהוא פוגע בך-אבל את לא מתחילה לבכות.
שהוא מנסה שוב לגרום לך לכאב
אבל את?את לא מקשיבה ללב.
אני רוצה לראות אותך מאושרת בלעדיו
אני רוצה שתתחילי עם זה כבר עכשיו.
נתאר מצב...שאת עוברת הוא זורק מבט של זלזול,בדרך כלל את נשברת
אבל לא הפעם. הפעם את מולו עוברת מרימה אתה הראש בגאווה
והכי חשוב-במבט של מאושרת.
תתארי לעצמך שעכשיו הוא עצוב , כן אני יודעת החיוך שלו לך חשוב.
אני יודעת את בטח היית רצה אליו שואלת מה קרה ומנסה בכל דרך להושיט לו עזרה
אבל לא הפעם, תזכרי בכל הפעמים שבכית והוא לא עשה כלום תזכרי במה שניסית לשכוח זה מה שיתן לך את הכוח לעבור לידו ולא להסתכל פעמיים אבל הכי חשוב-שמחה עד השמיים. הוא מתחיל איתך לדבר עם קולו המהמם,כמו שאני מכירה אותך את תתחילי לגמגם לדבר שטויות,אבל לא עוד טעויות!
הפעם את בכלל לא מקשיבה אם הוא שואל שאלה את לא עונה שום תשובה.
את כל זה אמרתי לעצמי באמת שניסיתי להפנים ידעתי שאני צודקת
אבל ידעתי גם שבלעדייך אני נחנקת.
_______________
חחח מקווה שלא השתעממתם יותר מדי..... 😊 תגובות בקשה,
אוהפתתתת
נסטיי'וש 😊





