טוב אני גאה לבשר שהבנתי שבינינו אין מצב
יאללה עוברים שלב?תגיד לי מה עכשיו..
זה שאני יודעת זה לא אומר שזה משנה משהו הכל נשאר אותו דבר אני אוהבת אותך –אתה מודע לזה כבר.
טוב יודע מה?יש לי רעיון.
אני צריכה להפסיק עם כל השיגעון
לנסות לשכוח,לא אני לא מתכוונת ללברוח, פשוט לא להתייחס,להתעלם.
לא לדבר,לשמוע,או אפילו להתבונן.
פשוט להפסיק בך להתעניין.
מצטערת זה לא משו אישי...בעצם כן.
אני רצינית אני יודעת שאמרתי את זה כבר עשרות אלפי פעמים.
אבל הפעם חשבתי טוב על הדברים.
והגעתי מהר מאד למסקנה שאתה הופך אותי למסכנה.
וזה לא מתאים לי יותר, אז אני מעדיפה עלייך לוותר.
תאמין לי אם אני יצליח כולנו מזה נרוויח.
אתה- תשתחרר ממני לתמיד,החלום שלך יתגשם.
אני כבר לא יהיה שם סופרת כמה פעמים אתה נושם
אני לא יציק לא יעיק אני פשוט יפסיק.
לא אסתכל עם מי אתה הולך ולאן
לא יהיה אכפת לי אם אתה פה או שם,או אפילו כאן.
אני- אני לא יצטרך לחפש את העיניים שלך את החיוך שלך בכל מקום
ואפילו בלילה לא אצטרך לחשוב עלייך ואצליח לישון.
אבל הכי חשוב זה שאני לא יבכה שוב.
אני יודעת שלי יהיה קשה אבל מה אני יעשה?!
אם אני לא ישים לזה סוף אז אפ'עם לא אצליח אותך לא לאהוב
אני בטוחה שיהיה לי כואב,מוזר אני בטוחה שאני יתגעגע,אני מתגעגעת כבר.
אני גם יודעת שלך לא יהיה אכפת
כי במילא אני בשבילך סתם אף אחת.
____________________________________________
מקווה שנהנתם,אני נהנתי סתאםם חחח יאללה תנו תגובות אני אוהפת לקרוא,אה כמעט שכחתי
אוהפתתתתת אותכם,
נסטיי'וש 😊





