יש המון שאיבדו אחים ואחיות
אני משתתפת בצערכם!! מואהה לכולםם!!!!11
אחותי:
איך הלכת?
למה עזבת?
למה דווקא א--ת נפגעת?
למה את לא חוזרת
בלעדייך אני מפוחדת
הלכת להגן על המדינה
ונפלת בשביל להגן עלינו
אח אחותי..
אם הייתי יכולה לראות אותך
לפחות לכמה שניות
הייתי עם חיוך על הפנים לכל החיים
אני מתגעגעת
מתגעגעת כ"כ
את זוכרת?
את הבילויים שלנו ביחד
שהיינו קונות ממתקים ועושות ביחד
ערב אחיות?
זוכרת?
איך אהבנו בבית רק שתינו להיות?!
איך הכנו ארוחות לשיתנו
כמה סודות היו בנינו
אני מתגעגעת
מתגעגעת מאוד
רוצה להיות איתך
ולראות עוד!![B]
++++++++++++
אוהבת אותכם!!
בתאלושששש





