לא מבינה איך ככה הלכת?
לא מבינה איך אותי נטשת?
לא מבינה למה אותך הם הכריח?
כל כך הרבה שאלות רצות במוחי,
היום אני יושבת שבורה מגעגועים
רוצה שהזמן כבר יעבור
מחכה לרגע שתחזור.
שתחזור משם מארץ רחוקה
שתחזור אליי כמו שהבטחת בשבועה
אבל עד אותו תאריך ישנם עוד חודשים רבים
של המון תקווה וגעגועים.
יושבת, בוכה מביטה בחלון
מחכה לראות אותך, בשבילי זה חלום...
מחכה לך אהובי שלי
מחכה לך, לאחד והיחידי.!!!
תגיבו מה אתם אומרים?!?!
=]





