[I][U]אח יקר
[B]אם רק היית יודע
עד כמה העצב פוגע
עד כמה אני מתעגעת
בלי החיוך שלך משתגעת
הלכת לשמור על המדינה
וככה הרג אותך איזה בן זונה
אני מתגעגעת
מתגעגעת כל כך
מתגעגעת
לימים שלנו ביחד
לימים שהייתי חוזרת מבצפר
הייתי מספרת לך על האהבות הנכזבות
על החברות הבוגדות..
על הכל
ואתה היית מקשיב מחייך ותמיד מעודד
היית אומר "יהיה בסדר"
איך יהיה בסדר.!?!
בסדר?!
ממש לא
אתה לא כאן איתי
וכלום לא בסדר
כלום לא טוב
אני מתגעגעת
אתה ממש חסר לי
רואה את התמונה שלך בחדר
ומציפים אותי הזכרונות
הלוואי ול-1 אחת לפחות יכולתי איתך להיות
אני מתגעגעת
העצב והגעגועים עוטפים
בלעדייך....
לא יהיו יותר ימים יפים..
++++++++++++++++++++++++++++++
לא עלי..
אבל אני בטוחה שיש באתר אנשים שאיבדו אחים
מקווה שאהבתם.
אולי לא יצאו חרוזים
אבל יצא מהלב.!!
אוהבת אותכם בלי סוףף
בתאלושששש
לא יצאו חרוזים?! מאמי אני חושבת שאסור להגיד על דבר כזה
מושלם או מדהים כי זה עצוב אבל באמת שזה נוגע ללב
מרגשש כואבב מלא בגעגועע ועצב
זה עצוב שככה חיילים הלכו!
אחרי שהם שמרו על המדינה ונתנו את כל הכוח שלהם בשביל זה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שליייי אני מסכימה עם נאפי מעלי!!
יש שירים שלא כל כך מתאים לחרוז אותם כי הם יוצאים ישר מהלב-למוח-ליידים-ואז למחשב
את פשוט כשרוניתת!!!!!
מואההההה
נטעע
בת-אלוששששששששש 😢
מסכימה עם שתי התגובות שמעלייי
אחחח מוכשרתת שלייי איזה כתיבה מדהימההה 😢
אוףףף זה כזה עצוב שאנשים מתים כדי להגן אלינוו כמה אנחנו וכל המדינה הזאת לא מעריכה כמו שצריךך אותםםם 😢
הלוואי וחיילים לא ימותו יותר בחיים וישמרו עליהם כמו שצריךך 😢
אוהבת'ךךך המוןן נשמתיי הכי בעולםםםםםםםם אחות יפה שלי מואההההה ענקיתתת
איזה יפה!!!!!!!!
את ממש מוכשרת!!
[B]נאפי-->> ככן צודקתת..תודה מאמי שליי =]]
NETA900--->>מתה עליךך תודההה
בת-אלושקה--->>חולה עליך בובה שלייי אין עליךךך!!
גלוש_המושלמת-->> גלושש חולה עליךך יא פצצהה!!
תודה על התגובות =]]
בתאלוששש
אין בעד מה מתוקה זה באמת מגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפושששש תודהה
תגידי..
מה עם עידן?!?!
כבר המון זמן לא שמעתי עליו..חחחח
אוהבת אותך מלאאא
בתאלושששש
איזה עצוב זה !!
זה יפה מאודד!!!!