טוב דבר ראשון
לולית מאמי שלי אני יודעת שאת מתה על מכבי ת"א אז יפה לנו יפה שלייי
אולי זה אתר אהבה אז פה יש לציין את האהבה שלנו אל מכבי ת"א
שהביא לנו כבוד למדינה!!
הגביע הוא שלנווווווווו
וכולנו אלופים!!!
היצנחון שלהם זה הניצחון שלנו
אוהבת אתכם!!!
ולולית שמחה פווול בשמחתך מדהימה שלי!!
נשיקות!!





