יושבת על החוף מביטה אל הים..
חושבת על הנסיך שלי, הנסיך המושלם..
על אותו אחד שכבש לי תלב
על אותו אחד שגרם לי בו להתאהב
על אותו אחד שנתן לי כל יום הרגשה נפלאה
לקום כל בוקר עם חיוך מלא שמחה
על אותו אחד שהקשיב לי תמיד
על אותו אחד שלהתקשר היה מתמיד
על אותו אחד שבשבילי עשה הכול
על אותו אחד שאני אוהבת יותר מכול..
על אותו אחד שאהב אותי עד השמים
על האותו אחד שלצידי היה באש ובמים
על אותו אחד שהלך
על אותו אחד שלעולם לא יחזור
על אותו אחד שלקח לי האלוהים
על אותו אחד שבלעדיו אין לי חיים
אז עכשיו אחרי שנלקחה לי אהבתי
אני הולכת אליו,
לחיות לצד אהובי..
שם למעלה בשמיים
במקום קסום בין עננים..
שם לצד אהובי ולצד האלוהים
ואיייי נשמה שליייי איזה מהמם זההה
זה העביר בי צמרמורת משו...
שיר באמת מאוד מרגש....
אני שומרת אותו....
מה אין תגובות?!?!?!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
😢
תגיבוו ב' מה אתם אומרים?!
QUOTE (דוגמניתתתת @ 08/05/2005) ואיייי נשמה שליייי איזה מהמם זההה
זה העביר בי צמרמורת משו...
שיר באמת מאוד מרגש....
אני שומרת אותו....
😊
אמאאאאאאאאאא מאמי איזה מצמררר
אני עם דמעות בעיניים בובה יש לך כישרון ענקי
תמשיכי לכתוב תמיד
באמת שיצא מושלם והרבה יותר מעצובב
אהבתיי מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה מושלם ומצמרר נישמתי!!!!
בובות שלי מתה עליכןן..
תודה רבה רבה על התגובותתתתת
אבודה--באהבה איזה גליטרים מהממיםםםםםם אהבתיי
ודיזלית יפתי אין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*