היא היתה ילדה שקטה
אהבה בחייה לא היתה
היא היתה תמיד בודדה
עם אף חברה או סביבה טובה
והוא, הוא היה בן המקובלים
הבנותת אחריו היו רודפות
והבנים האחרים רק מקנאים
הוא היה פשוט מושלם
אחריו סובב כל העולם
והיא למרות צניעותה היתה ילדה כה יפה...
יום אחד היא בו התאהבה
וחשבה שזו שטות גדולה..
והוא, הוא בה היה מאוהב
אחריה היה מחזר אבל תמיד נעלב
היא לא השיבה לחיזוריו המהלכים
כי חשבה שזו עוד בדיחה של כל החברים
וכך זה נמשך חודשים רבים
עד שיום אחד נפלה היא לזרועות הנסיך
מאז הם ביחד ולא נפרדים..
חתונה הם קיימו וילדו ילדים קטנים...
היא נשבעה לו לאהוב אותו תמיד
ובחייהם תמיד להתמיד
והוא, הוא השיב לה בשבועה
ונישק לה על מצחה..
ועכשיו הם חיים
לעולמי עולמים
הנסיך והנסיכה לנצחחח אוהבים..
תזכרו!!!,
נסיכים ונסיכות לא קיימים רק באגדות..
😉
תגיבוווו





