השיר הזה מוקדש לאחד וליחיד הנסיך שלי .. :]
המבט \ ים רוזנברג
המבט שכבש אותי מהרגע הראשון שראיתי אותך
המבט שמלווה אותי מהרגע שאני איתך
המבט שנכנס לי עמוק אל הלב המבט שלך - המבט האוהב
המבט שאתה מסתכל עליי לפני כל נשיקה
כל מה שגורם לי לחיות זה המבט שלך.
המבט השופע רגש ושמחה
המבט המושלם - המבט שלך.
המבט שמסתכל ברכות ונוגע..
המבט שבליבי שופע
המבט הנעים העדין המקסים
המבט שלך.. המבט התמים..
המבט שגורם לי לשכוח מכל הצרות
המבט שגורם לי למנוע טעויות
המבט המושך המדהים המתוק
המבט המיוחד שאתה עושה לי כל היום
כי המבט שלך גורם לי לשאול שאלות
המבט שלך פותר לנו את כל הבעיות
המבט שלך שנפגש עם שלי
המבט שלך שאוהב אותי
המבט שלך שחרוט בליבי
אני שלך - אתה שלי
😯 תגיבו .. ;]
ואי את מרגשת באלוהים.. 😕
אני נזכרת עכשיו באהבת חיי :\
את מוכשרת.. ותמשיכי לכתוב
אני ישמח לקבל מהשירים שלך..
מרגשת 😢
כמו התגובה מעליי גם לי הצלחת להעלות זיכרונות מהאהבה הראשונה שלי....
זה באמת איך שמאוהבים בבן-אדם אוהבים כ"כ את העיניים שלו,את המבטים שלו.
איזווווווווווווווווו מתוקהההההההה
רואים שזה יוצא מהלב עם הרבה אהבה
שיהיה לך המון בהצלחהה
אין לך מושג כמה אהבתי
זה מדהים ומרגשש
תמשיכי לכתוב תמיד
ואני מקווה שהבאת לו את זה
ואם לא אז תביאי לו בובה כי זה מושלםם 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יאפהההההההה וזה כל כךך מזכיררררר מלאאאאאאאא
פשוט נקשרר!!!
מאמי את כישרוניתת!!!!!!!
תעלי לנו עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד=]
מואהההההההההההההההההה
נטע
QUOTE (NETA900 @ 08/05/2005) איזה יאפהההההההה וזה כל כךך מזכיררררר מלאאאאאאאא
פשוט נקשרר!!!
מאמי את כישרוניתת!!!!!!!
תעלי לנו עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד=]
מואהההההההההההההההההה
נטע
צודקתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ואי 😁
תודה רבה.. כן אני כל הזמן כותבת.. זה עוזר
לפרוק את התיסכולים של הלב...
ולפעמים אפילו על מצבים של אחרים.. של חברות שלי
ובכלל.. אני יעלה עוד .. ותודה על התגובות..
זה רק עוזר לכתיבה 😛