חמודד...אחלה של ידיד יש לך..=)
ווואייי אני רואה את זה רק עכשיו מאמי..
שיר ממש ממש ממש ממש יפה!!!!!!!!!!!!!
איןןן את כותבת מדהיםםםםםםםםםםםםם..
רק תמשיכי עם זה מתוקית =]]
לאב יווווווווו המון,
אורוש
ת' רבה רבה רבה מתוקות שלי!! 😁
QUOTE (ילדונות_17 @ 09/05/2005) חחחח תכל"ס כן,
שם מיוחד ומושלם,
מה שם המשפחה של האושר הזה שעליו התכוונת?,
אולי אני מכירה אותו
תאמת אין לי מושג!!
אני רק יודעת שהוא מסתובב עם גבי נדמה לי..
ויש לו חברה בשם חן מהשכבה שלי
וואיייי הודיה יפיופית שליי רק עכשיו ראיתי ת'שיררר
ווואוווווו 😮 זה כל כך מושלםםם אין לי מילים מאמי זה מהמםםם
אין את ואושר כישרונים לאללה כפרע תעשו עוד דואטים 😉 חיחיחי
אהבתי רצח נשמתי תמשיכו לכתוב שניכם יש לכם את זה 😉
אוהבת מלאאאא מווואההההההה
ניקול111:
סבבה נישמתי 😉
*********************
גילי:
בובה מדהימה שליייי!!!,
ת' רבה רבה רבה על הכל יפתי!!,
כפרה עלייך נישמתי,
אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם בובה מדהימה שלי!!,
מווווווווווווווואהההההההההה חיים מושלמים שלי! 😁
QUOTE (ילדונות_17 @ 09/05/2005) ניקול111:
סבבה נישמתי 😉
*********************
גילי:
בובה מדהימה שליייי!!!,
ת' רבה רבה רבה על הכל יפתי!!,
כפרה עלייך נישמתי,
אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם בובה מדהימה שלי!!,
מווווווווווווווואהההההההההה חיים מושלמים שלי! 😁
אין על מה חיים יפים שלי אני בסך הכל אומרת ת'אמת 😛
גמני אוהבת אותך הכי בעולם יפתי מוווואהההה