פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ידיד שלי נפטר

✍️ פיקולו 📅 08/05/2005 01:03 👁️ 226 צפיות 💬 12 הודעות
אוקיי תקשיבו עכשיו נודע לי שידיד טוב שלי נפטר
זה קרה לפני חודש בערך הוא עשה תאונה עם האופנוע ומאז הוא בלי הכרה
ועד שהוא התחיל להגיב ולהזיז את הידיים הוא נפטר היום
אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי אני לא יכולה להתמודד עוד עם אובדןןןןןן
זה קרה לי פעם 1 עם חבר שלי אהבתי היחידה האחד והיחיד שלי
שנפגע בפיגוע קשה ונפטר מאוחר יותר..
אני כבר לא יודעת מה לעשות?!!!!!
פרקתי את מה שאני מרגישה וחושבתתתתתתתתתת 😢 😢 😢


מור.
יווווו קודם כל תנחומיי...
ולי נראה שאת תצליחי לעבור את זה..
תלכי להלוויה אם את רוצה ופשוט שכחי מכל מה שקרה למרות שזה קשה ותמשיכי האלה
אני יודעת שזה קשהה
אבל את תצליחייי
אוהבת הכי בעולמיי
-לינורוש-
ממאמיי
אני לא יודעת מה להגיד לך כי לא עברתי את זה..=[[
אבל עם הזמן זה יכאב לך פחות!
יהיה פסדרר
אל תתבאסי!


אוהבתת
בתאלוששששששש
במצבים כאלה שום דבר ואף אחד/ת לא יצליח לעזור לך,
כי אותו את כבר לא תוכלי להשיב לעצמך,
וגם לא ת'חבר שלך,
זכרונם לברכה,
הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך שזה היה הגורל שלהם בטח,
גורל עצוב ואכזר,
למות בגיל כזה צעיר,
ואני מקווה שלא תדעי עוד צער בחיים שלך,
ומשתתפת בצערך ובצער המשפחות שלהם,
תחשבי רק על הדברים הטובים שהיו לך איתם...
על הרגעים שבהם ביליתם בייחד,
ותפרקי את כל מה שיושב לך על הלב,
בכל דרך אפשרית,
תדברי על זה עם אנשים,
ולאט לאט החלל שהם הותירו יסגר,
ומישהו אחר יבוא וימלא אותו מחדש,
למרות שתמיד תיהיה לך מין צלקת מהם...
ומהעובדן שלהם,
ועם זה אי אפשר לעשות כלום,
אני רק מאחלת לך בהצלחה,
ואל תאבדי תקווה
תודה אתם ממש מעודדות ועוזרותתתתת
ילדונת_17: תודה אני יקח את זה לתשומת ליבי עם המוות של החבר השלמתי ולאט לאט אני גם ממשיכה הלאה נכון שזה כואב אבל חיים עם זה ועם הזיכרונות גם עם טובים והיית רוצה שהם לא היו זכרונות והיו עוד רגעים יפים
אני מקווה שאני יתגבר לאט לאט יהיה טוב כנראה זה כתוב להם והם הלכו למקום הרבה יותר טוב
תודה על העזרה בובה

בתאלוש: אני גם לא מציעה לך שתעברי ולא לאף אחת אני מקווה שלאט לאט אני יתגבר גם על זה
יהיה טוב ותודה על העזרה בובה

לינורטי: קודם כל תודההה כן אני יצליח התמודדתי עם דברים יותר נוראיים בחיים האלה
לאט לאט זה יעבור וכמו שהודיה אמרה הזמן עושה את שלו ונשארים הזכרונות המתוקים והיפים
כן אני ילך להלוויה זה יעזור ויהיה בסדר תודה על העזרה בובה

מור.
QUOTE (פיקולו @ 07/05/2005) ילדונת_17: תודה אני יקח את זה לתשומת ליבי עם המוות של החבר השלמתי ולאט לאט אני גם ממשיכה הלאה נכון שזה כואב אבל חיים עם זה ועם הזיכרונות גם עם טובים והיית רוצה שהם לא היו זכרונות והיו עוד רגעים יפים
אני מקווה שאני יתגבר לאט לאט יהיה טוב כנראה זה כתוב להם והם הלכו למקום הרבה יותר טוב
תודה על העזרה בובה

זה מאוד קשה,
אני לא הולכת לפרט בדיוק מה קרה וכאלה,
אבל אני מבינה בדיוק מה עובר עלייך עכשיו,
ולא כמו מישהי שצופה על הדברים האלה מהצד,
אין בעד מה מאמי
יוו מסכנה שלי שלא תדעי עוד צער!!!
אין לי כל כך מה להגיד כי את הכל כבר כתבו ורק אני יכולה להגיד לך שהזמן יעשה את שלו ולאט לאט תשכחי אותם ובאמת תחשבי על הדברים הטובים שלך איתם!!
אני משתתפת בצערך

אוהבת יניון😊
יאוו מסכנה שלייי....אל תדאגיייייי תהיי חזקהה ואני משתתפת בצערךךךך
יאאא בובה מזה כואב לי לשמוע על דברים כאלה..
משתתפת בצערך ומקווה שלא תדעי עוד צער..
את חייבת להתגבר על זה, אני בכל אופן לא יודעת איך הייתי מגיבה עם זה..
😢
ותזכרי שאנחנו פה בשבילך..
QUOTE (דיזלית @ 08/05/2005) יאאא בובה מזה כואב לי לשמוע על דברים כאלה..
משתתפת בצערך ומקווה שלא תדעי עוד צער..
את חייבת להתגבר על זה, אני בכל אופן לא יודעת איך הייתי מגיבה עם זה..
😢
ותזכרי שאנחנו פה בשבילך..
מסכימה
שלא תדעי עוד צער ואנחנו פה בשבילך..... 😕
לאה
אני כל כך מבינה אותך ויודעת איך זה לאבד אנשים לצערי
אבל זה טבע העולם לפעמים החיים אכזריים וכואבים
תהיי גאה שהכרת בנאדם כזה ותזכרי את כל הרגעים הטובים
את חייבת להיות חזקה ולא להישבר
כי אין מה לעשות ושום דבר לא יחזיר אף אחד
כל דבר שאת צריכה אני פה בשבילך מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואיייייייייייייייייייי מאמי זה באמת כואב אבל כאב יותר שאיבדת את אהבת חייך והתגברת על זה ועכשיו יש עוד אובדן תאמיני בעצמך שתעברי את זה כמו שעברת בעבר
תיהיה חזקה הזמן ירפא את הכל
תיהי חזקה שכולם ידגאו בך
גם לי כאב שאיבדתי את סבתא שלי שהייתה לא סתם סבתא בשבילי אהבתי אותה המון
אם את צריכה עזרה כל שהיא כולנו פה לעזור לך בובית שלי
אוהבת המונמון
בתXלוש
bately,נאפי,יפה-2אה2ה,דיזלית,NETA900,yunyun:
תודה אתם ממש מעודדות כל התגובות האלה ממש עזרו לייייייי אני ינסה להתגבר וכמו שאמרתם
הזמן ירפה את הפצעים והצלקותת אפילו שעדיין ישארו חורים של כאב ואובדן בלב זה בתוך אבל יהיה טוב!!
תודה אתם ממש חמודות
תודה בובותתתתתתתתתתת אוהבת אותכןןןן

מור.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך