לא יודעת למהה..
אבל אני מה זה מבואסת..
אני חושבת שאני אוהבת את הידיד הכי טוב שלי......
אוףף........גם הוא מרגיש אלי משו..ורואים את זה..
היינו חברים פעם..
פעם?! כמה פעמים...
אנחנו ידידים כל כך טובים!
אוףף זה כ"כ מעצבן!!
למה הידידים הכי טובים בסוף אחד מהם מתאהב.!!
זה הורס הכל =[[
יושבת פה וזולגות הדממעות
חושבת איך אצליח בלעדיך לחיות
היינו פעם ביחד אבל זה נגמר
חשבתי ששכחתי אך זה לא עבר..
היו בנינו כל כך הרבה דברים יפים
אבל כל כך הרבה דברים כואבים
כמה שפגעת בי
תמיד אהבתי
כמה שהכאבת לי
תמיד סלחתי
כמה ששיקרת
תמיד נתתי לך עוד הזדמנות
די..
כמה עוד אפשר?!
למה אתה לא יכול להיות פשוט חלק מהעבר?!
למה אתה תקוע בראש ובלב?!
למה באחרים לא מצליחה להתאהב
רודפים אחרי בנים בלי הפסקה
ואני לא מסכימה רק כי אוהבת אותך!!
אתה ואני עכשיו הידידים הכי טובים
אתה מתייחס יפה
מראה כאילו אתה אוהב
אך אתה לא..
אתה אוהב אחרת
למרות שאתה לא מודה.
רואים בעיניים שלך וביחס שלך..
אולי יום אחד אני אשכח
ואולי לאא..
אך תמיד תישאר הכי חשוב לי בעולםם..
סורי שזה מכוער..
פשוט כתבתי מהלב כתבתי מה שהאצבעות רצו לכתוב.
אוהבתותכם פוולל
בתאלושששש =[[
מכוער?!?!? בתאלו'שש מה קרה לך מאמי?!
זה מדהים ומלא באהבה אבל גם דיי עצוב
בובה אין רע בלהתאהב בידיד ואם הוא מרגיש
כלפייך משהו אז זה טוב תלחמי על האהבה שלך
תדברי איתו אין לך ממה להיות עצובה בובה
תמשיכי לכתוב מאמי והמון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובית זה בכלל לא מכוער זה ממש מעלף את כישרונית
ובאמת כואב ומה שהיה לך בלב פשוט הוצאת את זה
אל תחשבי ככה
ודרך אגב יש לך שם מעלף אמרתי לך את זה פעם אז
הנה שמעי עוד פעם חיחייחחייחיחיחחיח
אוןהבת המונמון
בתXלוש
😮 ואי בובה ריגשת אותי..
גמני פעם הייתי מאוהבת בידיד הכי טוב שלי..
ואפילו היינו יחד..
והזכרת לי את הימים האלה כלכך..!!
מדהים .. ואפילו לא מתקרב למכוער ..!! 😊
שום מכוער ושום כלום!!,
זה מושלם נישמתי!!,
איזה כישרון!!!,
תמשיכי לכתוב תמיד יפתי!!!,
כי יש לך כישרון שחבל לפספס,
מאוד אהבתי ת'שיר הנ"ל,
זה פשוט שיר מושלם!!
בת-אלוש?!
יפה שלי?!
מה קרה?! 😢
שאת רואה ת'הודעה הזאת שלחי הודעה באיסיקיו ד-ח-ו-ף
אוהבת'ךךך חיים שלי
נ.ב
איזה מכוער!?
מה מכוער!?
את כותבת הכי מושלם בעולםם יפתי
מדהים מדהים מדהיםםם מדהיםם
ועוד פעם, אוהבת'ךך חחח 😁
זה כזה יאאפפהה ורואים שזה בא מהלבבבבבבבבבבבבב
תמשיכי לעלות לנו שירים את כישרונית מאמיייי!!!
מואההההההההההההה
נטעע
יאא איזה מדהים זה..
גמני התאהבתי.. [[נראלי]] בידיד שלי.. וזה הכי מבאס בעולםםםם...😢
אני חושבת שאני מתחילה להתאהב בידיד שליי
היינו ביחד מלאאאא זמןןןן
אוף...=[[
אתמול דיברתי איתו על זה..
כאילו שאלתי אותו אם הייתה לך ידידה הכי טובה שהיית מתאהב בה..מה היית עושה..
הוא אמר ..הייתי שוכח..=[[
קיצרר..הוא אמר לי שאני הכי חשובה לו בעולם ואנחנו ידידים ממש טובים..
אין אני מתה עליו..
אולי זה רגשות בתור הידיד הכי טובב
תודה.
בתאלוששש-->>מתה עליך נשמה שליי
bately--->>גם לך יש שם מעלף בובה חח
חולה עליך!!
בתאלוששששש
פחחח ע-ל-א-ק מכוער....זה אחד מהדברים הכי יפים שקראתי..!!
בתאלוש זה ממש ממש ממש יפה...
ואני מזדהה איתך ומבינה כמה זה מעצבן ומה עובר עלייך כי גם אני במצב הזה עכשיו..לצערי......אני מקווה שהכל יהיה בסדר ....
אוהבתותך מואהההההה 😊