אנחנו מכירים כבר 8 ומש'ו חודשים
מאז החיים שלי מאושרים
לא תיארתי את חיי בלעדייך
כל היום חשבתי עליך
חשבתי שלנצח נשאר ידידים
אבל טעיתי,
הנצח לא נמשך לכל החיים
וזה נגמר,
כמו כל דבר טוב שקרה לי
ועכשיו אני במשבר
כי לא תיארתי שכל כך מהר זה יגמר..
היית בשבילי הכול
היית חשוב לי יותר מכל
יושבת בחדר חושבת עליך
בוהה בתיקרה מנסה להבין את דבריך
אבל לא מבינה דבר
לא מבינה למה זה נגמר?!
הדמעות זולגות להן וזולגות
המחשבות בראש מתרוצצות
כבר לא יודעת מה לעשות!!!
האהבה האמיתית שלי עזבה אותי
ועכשיו גם אתה אותי נוטש..נוטש אותי..
מה אני יעשה עכשיו?!
בא לי למותתתתתתתתתתת
אז יניב עכשיו אני פונה אליך..
[ לכל מי שלא הבין על מה אני מדברת שיקרא תחתימה שלי]
ויש לי כמה דברים להגיד לך..
והראשון הוא שאני אוהבת אותך הכי הכי בעולםם
ואתה בשבילי תמיד תשאר בנאדם מושלם
אז עם ביום מן הימים בי תזכר
ויתחשק לך סתם להתקשר
אז תדע שאני יהיה הכי מאושרת שיש..
שלך לעד,
נתוש
😢
אמאאאא מאמי שלי איזה מצמרר
רואים שזה יוצא מהלב עם המון כאב
נשמה שלי תרימי את הראש ותהיי חזקה
הכל יסתדר עם הזמן ואת תשכחי ותתאהבי במישהו אחר
נשמה שלי אני תמיד פה בשבילך לכל דבר שאת צריכה
ותמשיכי לכתוב תמיד בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי לא נראה לי שמתישהו אני צליח להרים תראש..
אני כל כך קשורה לבנאדם הזה שזה הורג אותי ובא לי למותתתתת
😢
אני מחכה שמיש'ו יעיר אותי מהסיוט הזה..
שיביא לי תסטירה הכי כואבת שיש ויגיד לי זה נגמררר
מאמי שלי בטח שאת תוכלי להרים את הראש
יקח לך זמן אבל את תצליחי לחזור להיות שמחה ומאושרת
נשמה שלי תהיי חזקה ואני תמיד פה בשבילך תמידדד
יש דברים כואבים בחיים אבל צריך לדעת להתגבר בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת שיש דברים קשים בחיים..
אבל זה הדבר הכי קשה וכואב שקרה לי..
לא מספיק האהבה שהרגשתי כלפי זה שבגד בי לפי 5 ומש'ו חודשים חזרה אליי ואני אוהבת אותו עכשיו יותר ויותר
אז גם עכשיו הוא נוטש אותי ואני מתוסבכתתת יותר ויותר..
מאמי אבל אין מה לעשות
אז מה תשברי?! תאבדי תקווה?! תפילי את הראש?!
את רק תהרסי את עצמך מאמי
תסתכלי גם על דברים טובים שיש לך בחיים
חברות ידידים משפחה אחים אחיות
וכל זה ואני בטוחה שיש לך דברים טובים בחיים
עכשיו כואב לך אבל זה יעבור זאת תקופה
את תשכחי אותו מאמי ותבוא לך בעזרת השם אהבה יפה וטובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי מאמי ת--ו--ד--ה ר--ב--ה רבה על כל התגובות שלך..
אבל עכשיו אני הכי מאושרת בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אתמול בלילה הוא התקשר אליי אחרי שהשארתי לו הודעה שבא כתבתי שאני מקווה שגם הוא יכיר מישהי שהוא יאהב והיא תנתק איתו תקשר ואז הוא יסבול כמו שאני סבלתי וכנראה זה נגע לליבו והוא הבין כמה הוא חשוב לי למרות שאני מסבירה לו את זה 30 אלף פעם ביום וכשהוא התקשר הוא פירט לי את הסיבות והשלמנו בסוף..
עם היית רואה איך הלכתי לישון אתמול.. עם חיוךךךךךךךךךך כזה ענקקק כאילו זכיתי במליון דולר שבעצם זכיתי לקבל תחיים שלי בחזרה...
😊
ושוב תודה בובה על הכול..
עכשיו כמו שאמרתי אני רק צריכה להתגבר על החבר הזה.. מה שכתבתי באחד הנושאים שפתחתי..
אין בעד מה מתוקה שלי את לא יודעת
כמה אני שמחה בשבילך בובה
מגיע לך את כל הטוב שבעולם
מתה עלייך נשמה שלי
תחייכי תמידדדד 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאא בובה.. את כזאת מוכשרת.. ממש יפה...
בובות תודה רבה על התגובות..
=]
אוו תליי... כפרה עליךך...
כמו שאני ושיר אמרנו זה יסתיים מתישהווו
ועל רון?!?!?! לא בוכים על חלב שנשפךך רון הוא החלב..
הוא ימות אם אני יראה אותוו