כמה חיכיתי לך שתגיע,
כמה התפללתי,
רק אלוהים יודע.
כמה ציפיתי ממך שתבין,
אולי אתה שומע
אולי לצחוק,
אולי לבכות,
דמעות של אושר,
דמעות של חלומות שמתנפצים.
חיוך עובר,
חיוך חולף,
חיוך של סבל,
חיוך של מבטים שמתחלפים.
יושבת ונזכרת בהכול
כמה מתפללת,
שתחזור.
דמעה חמה,מלוחה
נושרת מעיני האדומות
מרטיבה את פי,שותפת את כל
החיבוקים,הנשיקות.
אולי מחר,
אולי אתמול,
אולי עכשיו
אתחיל שמשהו חדש
במשהו אחר.
ואז פתאום
ובמפתיע
לא אוכל להרדם
מרוב כל הגעגוע
ושוב אותו דבר,מחדש
חוזרת למעגל שבו אני לכודה.
ואז שוב מהתחלה,
לצפות,לחכות,להתגעגע,
לתהות,לבכות,לצחוק,להזיל דמעות,
להיזכר
ושווב לחזור למקום,
שכבר הייתי בו.
יואו מאמי את כותבת מעעעעלף=]
מזה אהבתייייייי..
זה אמיתי?! יעני זה עלייך?!
תמשיכי לכתובבב כי את עושה לי טוב חחח חרוז תפוז=]]
אוהבת מלאאאאאאא..
מורייייי...@!@!
חח תודה מאמיי... וזה לא עלי כפרהה...
מהמםםםםם מאמי יש לך כישרון ענקי
תמשיכי לכתוב תמיד בובה
אהבתי מאודדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי שמחה שאהבתן כפרונייי..
הנאפי-בובה שלי מתה עליך תודה מאמיי..
בת אלו'ש-כנ"ל כפרו'ש שליי תודה לכןן!!
וואי איזה יפההההה..!!
תמשיכי לכתוב!! את כותבת מדהיםםם
ווואייייייייייייזה כל כך יפההההההה
נורא אהבתי...מזכיר לי תקופות קשות שליי
על מי זה נכתב???
מדהים!
כתבת את זה בצורה יפה מאוד.
תודה לכולם מתה עליכןןן..
לא נכתב על מישהו ספציפית.. סתם התחשק לי לכתוב איזה משהו אז ישבתי וכתבתיי 😛
אימלההההההההה
את כל כך מוכשרת..
אני כמעט בוכה כאן..
זה כל כך מרגש..
גורם לי להזכר במי שאני אוהבת!!
גלוש=]