פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אולי סיפור נדוש אבל עזרה או עצה תועיל =]...

אולי סיפור נדוש אבל עזרה או עצה תועיל =]

✍️ LovfreaK 📅 07/05/2005 00:36 👁️ 166 צפיות 💬 1 הודעות
אני אספר את הסיפור שלי זה קצת ארוך אבל שטויות.. 😊
אולי למישוה ממכם יהיה הערה או הארה טובה בשבילי.
אוקי לפני איזה חצי שנה הכרתי מישהו דרך ידיד טוב שלי, בקיצור הוא מצא חן בעיני אני מצאתי חן בעיניו
הכרנו ואחרי שבוע היינו ביחד.
סיפור לא רציני שנמשך משהו כמו חודש ובחודש הזה הוא הספיק להגיד לי שהוא אוהב אותי לא הפסיק לשלוח הודעות נפגשנו כמעט כל יום היה סבבה היה ממש נחמד.
אמרתי לו שגם אני אוהבת אותו למרות שזה היה קשר התחלתי בשבילי ולא יותר מזה אבל הוא אמר- אז אמרתי גם.
יכול להיות גם שהסתנוורתי ממנו הוא ממש ילד מקסים הוא נחמד הוא כיפי הוא בראש שלי כיף לדבר איתו
יש לו מלאא כסף חח והוא נראה ממש טוב ! ! 😊
בקיצור זה נגמר, כמו כל קשר שהיה לי תמיד אני מוצאת את עצמי עם מישוה לא יותר מחודש וזה ממש מתסכל
כי אני ממש לא חושבת שצריכה להיות לי בעיה למצוא בנים ואני מדברת בשיא הרצינות לא מבחינת מראה ולא מבחינת יופי, זה נשמע אולי יהיר מצידי אבל זאת האמת.
וזה מה שהכי מתסכל ! כי אני רואה בנות כל כך שטחיות וקטנות בהתנהגות ולא נראות הכי טוב וזה גורם לי לחשוב..מה דפוק אצלי??! כאילו מה יש בהם!?
אני ממש לא רואה משהו דפוק אצלי עם כל הכבוד.
בכל מקרה זה לא הנושא אז זה נגמר בינינו כמו שאמרתי לא בגלל סיבה מוצדקת במיוחד ולא סיבה הכי ברורה גם.
היינו שנינו עסוקים התחלנו להתרחק ושנינו הרגשנו שזה לא זה וגמרנו את זה ביחד אפשר להגיד.
אז בהתחלה לקחתי את זה הכי בחפיף בעולם ...כאילו שטויות לא ראיתי בו משהו מיוחד ששווה להיכנס בגללו לבאסה.
אבל אז הגיעה תקופה יבשה כזאת , אתם מבינים למה אני מתכוונת?
לא היה באלי להכיר עוד בנים לא היה לי כוח להתחלות חדשות וכל החרא הזה .
ועבר חודש ועוד חודש ולא היה באלי על אף אחד ותמיד המשכתי לחשוב עליו כי אנחנו עדיין מדברים פה ושם והתחלתי לחשוב שהוא היה פספוס שלי כי הוא ממש "מר מושלם" כזה וזה התחיל לאכול אותי..
למה נתתי לדבר כזה טוב לברוח כי בסך הכל היה לי ממש כיף איתו ואם חושבים על זה הוא בדיוק סוג הבנאדם שאני אוהבת ומה שאני מחפשת.
אז המשכתי לחשוב עליו כל החצי שנה הזאת שעברה לי בטיל וכן..הכרתי כמה בנים אבל לא משהו רציני המשכתי לחשוב עליו וזה מוזר כי באותה תקופה הוא לא היה הרבה בשבילי.
בקיצור, בפסח לפני שבוע ומשהו שלחתי לו חג שמח והתחלנו לדבר ואמרנו שנשמור על קשר.
ונפגשתי איתו בבומבמלה וישבנו ודיברנו והיה ממש כיף לדבר ככה אחרי הרבה זמן.
גם הוא אמר שהוא נהנה לדבר איתי =]
יצא לי לראות אותו בכמה מסיבות מאז שנפרדנו וזה אבל לא היה לנו שיחות ולא נפגשנו ככה רק שנינו ודיברנו.
בקיצור אחרי אותו לילה שדיברנו כל הלילה שוב חזרו לי כל מיני רגשות אליו כי זה היה קטע מוזר והתחלתי לחשוב שאולי גם הוא מעוניין שוב או משהו כזה.
אבל מאז לא דיברנו שוב ולא שמרנו על קשר וזה מתחיל להציק לי שוב ..כאילו אנלא מבינה!
מה בעצם הוא רצה ממני למה הוא עזב את חברים שלו שם וישב איתי כל השעות האלה והיה חשוב לו שניפגש וכלום לא יצא מזה?
אולי זה היה רק בצורה ידידותית אבל בכל זאת אני חיה בהרגשה שהוא פספוס כי אני ממש רוצה אותו עכשיו!
ואני לא חושבת אני אמצא מישהו אחר שאני כל כך רוצה... 😢
אז השאלה שלי אחרי המגילה הזאת..חח היא מה עושים? איך אני גורמת לו לחשוב עלי בצורה אחרת עוד פעם?
איך אני יכולה להקסים אותו שהוא יגדי לעצמו"ואיי..פעם הייתי איתה ואולי שווה לנסות שוב"
הבנתם את הכוונה שלי?
אני מחפשת דרכים להחזיר אותו כי ממש בא לי עליו!
אבל אני לא רוצה לעשות אתזה ישיר מדי כי אחרי הכל אני לאדעת אם הוא מעוניין אז אולי רמזים או משהו בסגנון
כל עצה שהיא תתקבל בברכה!
תודה מראש שקראתם הכל ! 😊
וואי .. את לא יודעת את כמה אני מבינה את ההרגשה שלך!!
גם לי יש הרגשה כזאת של פספוס , כאילו ופיספסתי את הבנאדם שהכי הבין אותי , ממש אהבת חיי..
ותאמיני לי , בנסיבות שלי - זה ממש לא נעים...
מה אני כבר יכולה להגיד לך!?..תקבעי איתו איפשהו , תיהיו לבד .. תתחילו לדבר ותתחילי לדבר על כמה טוב היה לכם שהייתם ביחד..ואז תציעי לו לחזור..
זו הדרך היחידה שאני יכולה לתת לך..אין עוד דרכים...
הייתם ביחד , אתם לא צריכים להתבייש אחד מהשני , אתם צריכים להרגיש חופשיים אחד עם השני..
פשוט תציעי לו לחזור..

מקווה שעזרתי - יעלה
•- Con Amor - Loli -•

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך