יש לי שאלה - אנחנו מדברים פה על האהבה בלי סוף..
אני יודעת שאהבה היא רגש..
למישהו יש הגדרה יותר טובה ל - מהי אהבה?!
היה נדמה לי שקראתי את זה באתר , פעם..חיפשתי ואני לא מוצאת..
תודה מראש - יעלה
•- Con Amor - Loli -•
אוקיי אז אני חושבת שאם זה היה כל כך פשוט להגידר אהבה הרבה בעיות פה היו נפתרות
כי אהבה זאת לא נוסחה ולא דבר שאפשר להגדיר אותו בקלות.
קודם כל יש הרבה סוגים של אהבות וכל אחד רואה את האהבה קצת שונה וכל אחד מייחס לה חשיבות שונה בחיים שלו.
אני אישית חושבת שאהבה נמצאת בכל דבר שאחנו עושים וזה הדבר הבסיסי ביותר שייש לבני אדם.
יש שאומרים שאהבה היא סוג של מחלה.
אני יודעת שאהבה בין בני זוג,שזאת כנראה האהבה שאת מתכוונת אליה עכשיו זה הרגש הכי מיסתורי
זה נמצא בשיחות, במחשבות, בטעם, בריח זה ממריץ אותך לעשות דברים מטורפים לשכוח מכל שאר עולם
ולהתמסר לגמרי למי שאת אוהבת להקדיש לו את כולך ואת כל מה שחשוב לך.
כנראה שגם אני לא מצליחה להגדיר כי זה באמת בלתי אפשרי אבל תקחי את הדברים החשובים ממה שכתבתי
😊
דרך אגב לפני כמה זמן קראתי בעיתון שאהבה זה באמת מחלה נפשית 😊
נו כן גם אני קראתי את הכתבה הזאת 😊
אם חושבים על זה..יש את כל התסמינים
במיוחד האובססיה
מפחיד :|
אני גם קראתי את זה אבל אני לא זוכרת איפה חח
אבל לדעתי לאהבה אמיתית אין הגדרה שבאמת תתאר את הרגש הזה 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אי אפשר להגדיר אהבה
כל אחד ואיך שהוא מרגיש את זה וחושב על זה
זה רגש חזקקקקק שגורם להרבה דברים נפלאים כל עוד האהבה היא הדדית ולא פוגעת בך