אני חושבת עליו כל הזמן, אני לא מרוכזת בגללו, אני חולמת עליו כל יום שאני מנשקת אותו וכשאני ליידו אני רועדת או שאני חושבת עליו אני נלחצת על לחשוב על נשיקות , ובשיעורים קשה לי להיתרכז כשאני חושבת עליו, אני מדמיינת את השם שלו בכל מקום "יוגב" יש כזה רחוב בשם יוגב, אני רואה בכל מקום את השם הזה! אני מטורפת אתם חושבים!?
ושהייתי איתו לבד אז הרגשתי פרפרים ממש כאילו הכל מדגדג לי בתוך הבטן זה מעצבן!!!!!! איך לשכוח אותו!? אני לא יכולה בלעדייו לעזאזל מה לעשות? ושאני מתרחקת ממנו הוא רודף אחריי אבל זה משגע אותיייייייי
איך לשכוח אותו חוץ מלהתחיל עם בנים אחרים? אני ניסיתי עם בנים אחרים זה לא עוזר כי בכל מקום אני מדממיינת את הפרצוף של יוגב
שהייתי בטורקיה כל הזמן על פרצופים של בנים דמיינתי את הפרצוף שלו!
אממ...לשכוח זה קצת קשה...עניין של זמן בעקר...או עד שיגיע מישהו אחר שיתפוס את מקומו בליבך..
בכל אופן, למה לשכוח, אולי להפך, לנסות להיות ביחד? (אם זה אפשרי כמובן)
כן לשכח זה ממש קשה
אז למה לא לנסות להיות ביחד
רק הזמן יכול לעזור לך לשכוח לדעתי
ואם תתרחקי ממנו לדעתי את רק תתאהבי בו יותר
כי געגוע גורם לפעמים לאהבה להתחזק
ואם תצאי עם בנים אחרים בלי לאהוב אותם את
תפגעי בעצמך וגם בהם
תני לזמן לעשות את שלו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי חמודה.....נראה לי שיהיה לך קצת קשה לשכוח...
למה שלא תהיו ביחד?!... 😊
תראי מאמי , כולם אמרו לך שקשה לשכוח ושאלו למה שלא תיהיו ביחד...אז אני לא אשאל שוב , אבל אני מצפה לתשובה...
אני לא הבנתי , הוא רודף אחרייך ,את אוהבת אותו כ"כ ואתם לא ביחד?!
תסבירי קצת יותר ...
ואת לא מטורפת , השם של האהבה הראשונה שלי הוא הדר ואחריו היו לי עוד שני אהבות גדולות ושלוש חברים ועדיין אני רואה את שמו ב-כ-ל מקום...
לשכוח אפשר בהרבה דרכים , אבל לעולם אל תצאי עם בנים שאת לא אוהבת , כמו שאמרה נאפי ובצדק , זה רק יפגע בך ובהם , וגם את עלולה להזיק לשמך ועוד עלולים לקרוא לך זנזונת...שמרי על עצמך..
ושוב , תסבירי את הבעיה קצת יותר...
•- Con Amor - Loli -•
לא משנה אני אהיה איתו וזהו חח למה הרי לא?
תודה על העצות 😉
😛 בהצלחה מתוקה ואין בעד מה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*