נפרד כ-ידידים:
מהרגע הראשון שבו ראיתי אותו,
ישר הבנתי שהוא יהיה הראשון שלי,
זה שיכנס לי עמוק ללב ולנשמה,
זה שאני אחשוב עליו 24 שעות ביממה,
זה שארצה להיות לצידו לנצח,
ולא להפרד לעולמים..
הוא כזה חתיך,
כזה מתוק,
פשוט מושלם...
כמו כוכב מהשמיים,
כמו גל ענק ששטף אותי,
כמו ילד קטן,
אבל מצד שני בוגר...
יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו...
ויודע שאני ארצה אותו...
וכן...
התאהבתי בו עם הזמן...
קרו בינינו הרבה דברים...
התערבויות, צחוקים, ירידות, ריבים,
בכללי מה לא...
אבל יום אחד הוא עזב...
אחרי כמה שנים הוא התקשר עלי ל-פ"ל...
ת'קול שלו לא זיהיתי...
ת'אמת קצת שחכתי אותו כבר,
כי בכל אופן עברו כמה שנים טובות...
אבל הוא הזכיר לי את אותם הימים...
את אותם הרגעים...
שהיו לי ולו...
ואז אמר כמה מילים קטנות,
"למרות הכל,
אנחנו נפרדים...
נפרדים כ-ידידים"
************************************
מקווה שתאהבו ותגיבו..
כן אני יודעת שזה די יבש יצא...
אבל מזמן לא כתבתי...
וקצת איבדתי את הכתיבה ההיא...
של הסיפורים...
תגיבו ב'...
גם עם לא אהבתם/ן...
אני אשמח לקרוא ת'תגובות שלכם/ן
שלכם/ן תמיד,
הודיה לוי!! 😉
מה זה יבש..???
בובה זה יצא מהמם!!
יש לך צורת כתיבה מדהימה!! הלוואי עליי
תמשיכיי לכתוב לנו...
מתה עלייך מואההההה
ואוו מדהים!!!!!! תמשיכי לכתוב יצא פשוט מהמם!
אולה כפרה עלייךךךךךךך יפתייייייי!!!!!!!,
ת' רבה נישמתי,
אבל בכל אופן לא יודעת...
אני מרגישה שמשהו חסר,
יאללה חפיף,
שרופה עלייך נישמתי,
מוווווווואהההההההההה!! 😁
QUOTE (לק_שחור @ 05/05/2005) ואוו מדהים!!!!!! תמשיכי לכתוב יצא פשוט מהמם!
ת' יפתי 😉
מזה יבש...???? בואנההה זה יבש זה???? זה מהמםםםםם
מאמי את כותבת מ=ד=ה=י=ם דייי אנ'לא יכולה יותררר איזה כישרוןןן
בובה תמשיכי לכתוב תמידדד נשמתי!
מחכה לעוד סיפור שלך מאמי
אוהבת המוניםםם מווואהההה
גילי יפתי,
ת' רבה נישמתי 😁,
גמני אוהבת'ך המוניםםם מושלמת שלי!!,
מווווווואהההההה 😛
QUOTE (ילדונות_17 @ 05/05/2005) גילי יפתי,
ת' רבה נישמתי 😁,
גמני אוהבת'ך המוניםםם מושלמת שלי!!,
מווווווואהההההה 😛
אין על מה נשמתי 😉
מהמםם נשמתיי אוליי תרשמי סיפור וזהוו??
לובב יוו
אורינו'ש.!!
ת' יפתי,
וואלה עוד מעט אני מעלה סיפור חדש,
אני הולכת לקרוא לסיפור: "שני חצאים של לב 1",
עוד 15 דקות אני מעלה אותו לאתר
לאב יו 2
רוצה מכות?? אני ואת גרות אותה עיר זו לא בעיה!!!
שום יבש! יאאלה שימי המשך מיד!
חחחחח בסיפור הזה אין המשכים מתוקה,
בסיפור החדש שלי,
יש המשכים...
"שני חצאים של לב 1",
ו-ת' 😁
אההה זה כל הסיפור?? הבנתייי....נפל האסימון..חחחח