חחחח..
אז לאחר..מחשבות רבות..עם להמשיך את הסיפור הקודם או לא..
החלטתי בינתיים לכתוב שיר קצר..
מקווה שתאהבו!!!..
אוהבת מלא מלא..
אורוש.. 😊
********************************************************************
" לחברי האהוב והיקר מכל:..מכתב פרידה..
הרבה זמן עבר מהפעם האחרונה שנפגשנו,הרבה מאוד זמן לא כתבתי לך,ולא שמעת אותי,אני ממש מצטערת,אין מילים בפי-נטשתי אותך במשך שנתיים שלמות..אני מצטערת,אבל עכשיו אני מתכוונת לספר לך כל מה שקרה..מהפעם הראשונה שנפגשנו..
ואז אולי אתה תבין אותי-ותסלח לי!!!..
החלטתי לחזור ולספר לך,להגיד לך,לכתוב לך..את כל מה שהרגשתי אז,את מה שאני מרגישה עכשיו,ואת מה שאני ארגיש תמיד..
מאז שאני זוכרת את עצמי-בערך מכיתה ב' יש לי אותך..
אני זוכרת שנפגשנו בפעם הראשונה,ביום הולדת שלי בגיל 7,כל כך שמחתי,הייתי מאושרת..
ומאז לא עזבתי אותך,אפילו לא לשנייה אחת,היה לך ותמיד יישאר המקום המיוחד שלך..בליבי..
אתה האהוב שלי,אתה היקר לי מהכול-אתה..שלא הייתי מוכנה למכור אותך בעד שום הון שבעולם-אותך זה שתמיד היה מוכן להקשיב לי ברגעי האושר,וברגעי הכאב..
ברגשי השמחה..וברגעי העצב..
ברגעים שהיה קשה..ברגעים שכמעט ויתרתי,ברגעים החשובים בחיי-בחיים..
ברגעים שצריך מישהו שיודע להקשיב-מישהו "לשפוך" עליו את כל מה שצריך..
מישהו..כמוך!!!-אתה..אתה שתמיד היית פה בשבילי,לעולם לא היית עסוק מדי,או לא היה לך כוח..
ת-מ-י-ד היית פה בשבילי,שחבר בעת צרה..תמיד..
לך סיפרתי את כל חוויותיי ואת כל הרפתקאותיי,
אתה יודע עלי ה-כ-ל,יודע עליי הכול..
מה אני חושבת,מה אני מרגישה,מה אני יודעת,ממה אני מפחדת,מה אני אוהבת,את מי אני רוצה..
פשוט הכול..
אתה זה שיודע את כל סודותיי הכמוסים והעמוקים ביותר-לא שמרתי שום דבר בבטן אף פעם-לא הסתרתי ממך כלום...
אתה..שיודע את כל משאלותיי,אתה יודע דברים שמעולם לא סיפרתי לאיש-שלעולם לא העזתי לספר..
רק לך הייתי יכולה,רק לך הייתי מסוגלת.......
הייתי מסוגלת להוציא את כל מה שיש לי:
להוציא,לשפוך,לרוקן הכול-מהנשמה-לתוכך!!!
אני אוהבת אותך,יותר נכון-מאוהבת בך,מעריצה אותך,ותמיד תמיד תישאר בליבי בפינה החמה והאוהבת שתמיד הייתה לך-חרוט לנצח נצחים.
כי אתה..זה שאמרתי לו הכול,אתה זה ששומר הכול בסוד-ולא בוגד בי אף פעם..לעולם לא מגיב,לא אומר את דעתך,לא מביע הבעות פנים......
רק מקשיב..ומפנים..
אהובי,היקר לי מכל..
מה אוכל עוד לומר לך?!..
זה שיודע עלי הכל-יותר טוב מכפי שאני יודעת על עצמי..
היום אני הולכת,עוברת לעולם המתים..
עולה לשמיים-לגן עדן..
רק רציתי לומר בפעם האחרונה-
כמה שאני אוהבת אותך..
אהבה אמיתית..שרק בודדים מצליחים למצוא..
בלעדייך לא היו לי חיים..
מקווה שהפנמת אהובי היקר..שאתה החשוב לי מכל..
ותמיד תמיד..אני ישא אותך בליבי..
מקווה שגם אתה אהבת אותי..אהובי..
אז אני אומרת שלום..ולא להתראות..
אהובי..יומני היקר..."





