אז היו בנינו הרבה סיכסוכים!קוראים לו יוגב(שם בדוי). אהבתי אותו מתחילת השנה אני איתו במגמת אומנות וצילום ובצילום יש חדר חושך כזה אז אמרתי לו שם ש"אני אוהבת אותך"... והוא אז היה המום והצעתי לו חברות..... והוא לא הסכים כי הוא לא רצה כרגע חברה.............. ובסוף מצאתי ילד אחר שיצא איתי הרבה זמן ולא היינו חברים אז ההצעתי לו חברות ובסוך הייתי חברה שלו רק שבועעיים כי הוא היה חמוד והכל שר לי :"מי אוהב אותך יותר ממני?" נתן לי פרח היה ג'לטלמן אבל אני לא הייתי מאוהבת בו! הייתי מאוהבת ביוגב ! ואני עדיין מאוהבת ביוגב!!וגם הוא שיגע אותי! הוא כל הזמן שלח לי סימנים שהוא מקנא!, החבר הכי טוב שלו אמר לי באיסיקיו:יוגב (הילד הזה שאני איתו במגמה שם בדוי זה) כל הזמן מדברת עלייך!,והוא אמר לו :"למה היא(אני) בחרה בו ולא בי?",וגם פעעם אחת הלכתי עם חולצה שיש בה ציור של ילד עם נשיקה כזה חח.. אז יוגב אמר שזה עושה לו צמרמורת 😊 ולא יכולתי לישון עקב עצבים לפני פסח שחשבתי להיפרד מהחבר שלי שבכל מקרה החבר שלי התרחק ממני קצת לפני שרציתי להיפרד ממנו... אז אמרתי לו בטלפון :"אני רוצה שניפרד אני אוהבת אותך בתור ידיד ורק בביה"ס אתה נחמד אליי ומבחוץ לא" ואז הוא התעצבן ואמר:"הא אז רגע את רומזת לי שאת מקקובלת ובגלל זה אני איתך?!?!? אז אני I LIKE YOU IM DONT LOVE YOU!!!!!1 ובסוף נפרדנו ועכשיו בזמן הזה בערך בשבוע הזה אני רואה את החבר שלי לשעבר... אז אני רציתי לשבת איתו עם החברים שלו כמו שפעם ישבנו אחד ליד השני שהיינו חברים אז הוא הלך כזה בצורה מגעילה מתי שישבתי ליידו ואז שאלתי למה אתה הולך? מה הבעיות שלך? הוא אמר:"לא נעים לי!" ... ואתמול החבר שלי לשעבר בקושי מתייחס אלי פרצוף מגעיל הוא שולח לי מה אני יעשה? להתרחק ממנו גם בצורה מגעילה? או לומר לו סליחה ? וממש בתחילת פסח הצלחתי לשכנע את יוגב לצאת איתי כי אמרתי שהחבר שלי לשעבר יצא איתי אז למה שהוא לא ייצא איתי.?ובסוף יצאתי איתו ואם חבר שלו לבד! היינו בשבעת הכוכבים והייתי מאוד בלחץ אז בקושי דיברתי......
ועכשיו יוגב רק מתכתב איתי באיסיקיו אבל פרצו לו לאיסיקיו! ילד מהכיתה שלו לפני שטסתי אז הוא כתב לי: "מאמי אני מת עלייך"ואני שלחתי לו:"גם אני ",הוא:"אני מת לנשק אותך אחרי שטוסי מחו"ל " ,ואחרי זה לא שלחתי תגובה ומיד התקשרתי ליוגב ושאלתי אותו אם כל הדברים האלו נכונים? כי אני לא האמנתי כי יש ליוגב טונות של שגיאות כתיב!ולפורץ לא היה! ואז הפורץ הודה שזה לא יוגב שלח את ההודעה זה ילד מהכיתה שלו. ואחר"כ טסתי לחו"ל ועדיין חשבתי על יוגב... ואתמול שאלתי אותו באיסיקיו אם ככל הדברים האלו שהוא כתב לי באיסיקיו אם זה נכון?והוא אמר : הכל שקרים " ושאלתי אותו אם הוא רוצה להיות איתי יותר מידיד? והוא אמר: לא.. נו בוא ניהיה ידיידים טוב?*פרצוף של מלאך הוא שלח לי באיסיקיו* ...ואז שלחתי לו: "טוב בסדר... " לפני כמה דקות אני דיברתי איתו לכמה דקות באיסיקיו כי הוא לא עונה מהר וכל הזמן פורצים לו......... " ואמרתי לו את זה בטלפון... שאני לא רוצה לדבר איתו באסייקיו כי כל הזמן פורצים לו ובכל זאת הוא מתעקש והוא מתכתב איתי באיסיקיו... אתם חושבים שהוא מטורף עליי?
ואני מתה לנשק את יוגב! אבל אני לא מעיזה@! אולי בחדר חושך אעז? כי אני כל הזמן חולמת שאני מנשקת אותו וזה משגע אותייי לנשק אותו בחדר חושך או לא? כי הוא רכלן והוא יכול לספר לכולם ולא נעים לי או אם הוא ישאל אותי למה נישקתי אותו ללומר לו שכל הידידים מהשכבה מתנשקים והוא לא צריך להתבייש?





