השיר שלי
עוצמת עיניים וחושבת עלייך,
מתגעגעת.... ולא יודעת מה לעשות...
אומרת לעצמי, תרדי ממנו.
אבל זה לא ייעשה לי טוב.
יושבת וכותבת,
את מי שאני.
חושבת עלייך כל היום.
ולא נושמת דקה בלעדייך,
כי זה לא ייעשה לי טוב.
לא אני לא יודעת,
מה אתה חושב.
מה אני כן יודעת,
זה מי אתה אוהב.
יודעת ש.. דלוקה עלייך,
חושבת ו.. לא יודעת מה לעשות.
יושבת וכותבת,
את מי שאני.
חושבת עלייך כל היום.
ולא נושמת דקה בלעדייך,
כי זה לא ייעשה לי טוב.
אוהבת אותך,
אבל זה לא מספיק.
רוצה אותך,
אבל זה לא הכל.
אוהבת אותך יותר מדי,
אבל לא יודעת מה לעשות.
יושבת וכותבת,
את מי שאני.
חושבת עלייך כל היום.
ולא נושמת דקה בלעדייך,
כי זה לא ייעשה לי טוב.
יושבת וכותבת,
את מי שאני.
חושבת עלייך כל היום – כל היום.
ולא נושמת דקה בלעדייך,
כי זה לא יעשה לי טוב – יעשה לי טוב.
********************************************************************
זה חשוב פלליייייזזז תגיבו אני מתה לדעת מה אתם אומרים!!!!! 😁





