הבטחתי שאני לא אפול,
הבטחתי שאני לא אוריד דמעות,
הבטחתי לעצמי,
שאתה תעבור מולי ואני לא אסתכל עליך...
הבטחתי לעצמי שאתה לא תתקל שוב במבטי,
הבטחתי לעצמי יותר מידי הבטחות...
שכל כך קשה לי לעמוד בהם!,
ולקיים אותם!,
הבטחתי להוציא אותך מהראש...
אך זה קשה,
ניסיתי לעשות עליך רושם טוב...
ולא הצלחתי,
פישלתי,
ואתה?!,
אפילו לא הסתכלת עלי...
עם כן אז אני לא ראיתי זאת,
עם כבר אתה לא מסתכל לי בפנים,
בעיניים שמחפשות את מבטך...
כשעברת ליידי,
אתה לא יודע כמה התאפקתי לא להראות לך שאתה חשוב לי...
כל כך שנאתי ת'צמי,
שדווקא בך התאהבתי...
אני מכירה כבר ת'יחס שלך ות'תגובות שלך...
ומפחדת...
מפחדת שזה יקרה גמלי...
וגם עלי אתה תצחק,
אתה לא רציני...
צוחק על הכל,
כולם/ן אמרו לי זאת,
אך בכל זאת הלב בחר בך...
התאהבתי בך...
לא הצלחתי להתאפק,
רציתי לצעוק,
ולהוציא את כל מה שיושב לי על הלב...
אך נשארתי עם הרצון...
שתקתי...
אתה לא תדע על אהבתי עליך,
לא משנה מה יקרה...
סבלתי כבר,
ואני לא רוצה לסבול יותר..
על האהבה הזאת,
אני אשמור לעצמי,
אבכה בלילות כמו תמיד,
אחשוב עליך 24 שעות ביממה...
*******************************
ת'השראה לשיר הזה קיבלתי מידידה טובה שלי,
והוא מוקדש לה
תגיבו ב'...
מקווה שאהבתם/ן 😉





