אתה מנסה לשבור אותי עם המבט הקפוא שלך אליי ,אתה מנסה להרוס אותי מבפנים עם ההתעלמות כלפיי,
אתה רואה שאני בוכה, אתה יודע, אבל בכל זאת אתה ממשיך ופוגע
אתה נהנה,אני בטוחה שטוב לך לדעת שאם רק שתרצה-אני נפגעת.
זה מביא לך הרגשה שאני תלויה בך,במצבי רוח שלך
ואני לא יכחיש אני אפילו לא אנסה זה ברור לי:אני אוהבת אותך.
וכן אתה משפיע עליי בדרך כלל אתה הסיבה לכל הדמעות שלי כי אני לא בוכה הרבה ממש לא,הרוב בגללך,באשמתך.
הכאב הזה כל כך גדול כל כך מאיים כל כך כואב,זה הרבה דברים שמצטברים יחד בלב
זה המבט,ההתנהגות,האמת,הרוע,השקט,ההתעלמות,היכולת שלך לפגוע,חוסר אונים,הרגשה לא ידועה,נסיון להלחם,כשלון,הצלחה,בטחון עצמי שנפגע,אני,במיוחד אתה,טיפשות,ויתור,הקרבה למענך,התאמצות,רצון לשכוח,לברוח,חוסר כוח,חוסר מוח,אכזבה,דמעות,אהבה בלי גבולות.
כל זה גורם לי לבסוף למות מבפנים ולבכות.
אתה יודע כל הכאב הזה יכל בקלות להרוס אותי יכל לגרום לי למחשבות טיפשיות,למעשים,לטעויות יכולתי למות ואני לא מגזימה,למות מרוב כל הכאב שנגרם לי בגללך זה יכל לגרום לי להוריד את החיוך לנצח את שמחת החיים את החלומות את השאיפות את כל מה שרציתי לעשות
זה יכל להרוס לי את האמונה את התקווה בכל הטוב בעולם
זה יכל להרחיק אותי לגמרי ולתמיד מכולם
יכלתי להיות מסוגרת לבד,בשקט לא מוציאה מילה זה יכל להיות הסוף בלי שום התחלה. זה יכל להיות כל זה והרבה יותר יכלתי על הכל בגללך לוותר.
אבל אני מצטערת זה לא הולך לקרות ואם זה מה שאתה חושב אתה חי באשליות
כי אני ימשיך לצחוק,להנות,לחלום,לבלות,להיות מאושרת,להיות שמחה,לאהוב את עצמי(וכן,גם אותך),לדעת שהכל לטובה ...כי כזאת אני,יש לי אישיות חזקה ואפ'חד כן,גם לא אתה תקחו ממני את ההנאה.
ואני ילחם, ילחם בכאב הזה שכל כך כואב,צורב מבפנים
אבל אני ימשיך להיות אני-את זה כדי שתפנים.
_________________________________________________________________
אם הייתי פרח-אז בטח הייתי נובלת.
אם הייתי כוכב-אז בטח הייתי נופלת.
אם הייתי עלה-אז בטח כבר הייתי נושרת.
אם הייתי אבן-בטח הייתי נשברת.
מרוב כל הכאב שנגרם לי אבל לא,אני לא.
עובדה אני לא בורחת,אני חזקה,אני פה.
_________________________________________________________________
תגיבו...לתת לכם סיבה טובה למה?
כי זה חשוב לי 😁
טוב אוהפתתתת אותכםם ומצפה לתגובות(כלשהן)
נסטיי'וש 😊





