אהבה ...
תחושה של אושר,קסם,רצון
אהבה..
הרגשה של חלום,שמחה,בטחון
אהבה זה כשמרגישים...
שחם ללב,כשטוב לו כשהוא מרחף בעננים
שהוא יודע שתמיד לא משנה מה, יהיה מי שיחבק,שיבין.
שהכל מסביב נראה ורוד ,שהכל פורח
שכל חלק וחלק בגוף מרגיש שמח
שאי אפשר בלי המגע,הטעם וכמובן הריח.
זה כשבלילה אי אפשר לישון מרוב מחשבות על כל מה שהיה ועל כל מה שהולך להיות.
זה לקום בבוקר לחשוב על אותו אחד ולדעת שהוא חושב עלייך.
זה לדעת שמישהו לא יהיה לגמרי מאושר בלעדייך.
אהבה זה כיף,מהנה,נהדר,מקסים,מפתיע,מדהים,יפיפה,עננים,חופש,התחייבות,מרגש,נאמנות,תקווה.
אהבה זה 2 אנשים שהופכים לאחד.
אהבה זה משהו כל כך מיוחד.
ולחשוב...שגם אני יכולתי להרגיש את כל זה,לדעת,לגוע,לשאוף,להבין,לחוות,להפנים
אבל בגללך,באשמתך
אצלי סוג אחר לגמרי של אהבה:
בשבילי:
אהבה..
תחושה של אכזבה,כאב,יסורים
אהבה..
הרגשה שהלב נשבר לרסיסים
אהבה זה
שבוכים,שרוצים ולא משיגים.
שמבקשים שמתחננים ולא מקבלים.
זה ש-קר ללב,שרע לו שהוא שבור על הריצפה
שהוא יודע שכל זה קורה בגללך אבל עדיין,עדיין אוהב אותך.
שהכל מסביב שחור,שהכל נובל וחסר חיים.
שרוצים שזה יפסיק אבל לא יכולים.
שכל חלק וחלק בגוף מרגיש את הכאב
ואתה לא שם,אתה חסר ללב.
אהבה זה:
עצוב,מעצבן,כואב,לא ידוע,אשליה,אכזבה,חלומות מתנפצים,לב פגוע,רגש מפחיד,רגש חזק,משו רע
אהבה בשבילי זה דמעה.
אני יודעת שאני מתחילה לחזור על עצמי וכאלה.. 🙄 .מצטערת אם שעממתי אותכם 😁 אבל עושה לי טוב לפרוק הכל...ויש לי מה לפרוק 😊
טוב אהבתם/שנאתם לא משנה 😕
העיקר תגיבו 😁
אוהפתתת המוןןןן ומגזימה עם פרצופיםםם 😛
נסטיי'וש 😊
חחחחח אפשר לכתוב תראשון ביומן או שזה "עברה על זכויות היוצרים"??...חחחח
שמעי את תסתבכי עם עורכי דין וכו' נגרור אותך למשפטים בכל רחבי הארץ ואז אולי תקבלי זכות
חחחחח סתם
קחי-חופשיייייייי!
נסטיי'וש 😊
מממ..תנו תגובות? 😯
נסטיי'וש 😊
QUOTE (2ו2ה_NופרYת @ 03/05/2005) שמעי את תסתבכי עם עורכי דין וכו' נגרור אותך למשפטים בכל רחבי הארץ ואז אולי תקבלי זכות
חחחחח סתם
קחי-חופשיייייייי!
נסטיי'וש 😊
חחחח יש לך פה עסק עם עורכת דין לעתיד!!
אל תעסקי איתי שומעת את???
זה שגם לך קוראים נסטיה לא יתן לך יתרון..אני לא ארחם עלייך! 😛
בהתחלה זה הולך כזה אופטימי,
ואז כאילו עובר מהפך שלם,
זה מושלם!!,
אהבתי ביותר 😁
פחחח שמעי קטע....גם אני עורכת דין לעתיד 😯 חחחחחחחח מוזר עד כמה שזה נשמע=) אה ויש לך שם יפיפה 😁
ממ...ילדונת_17 - אני שמחה שאהבת בובה 😊
תמשיכו להגיב
אוהפתתת
נסטיי'וש 😊
QUOTE (2ו2ה_NופרYת @ 03/05/2005) פחחח שמעי קטע....גם אני עורכת דין לעתיד 😯 חחחחחחחח מוזר עד כמה שזה נשמע=) אה ויש לך שם יפיפה 😁
ב-ר-ו-ר
רק חבל שהוא טיפי נדוששש....חחח
ואוו מדהים!!!!
ממש ממש ממש אהבתי!
בו'אנה עד כאן! חחחח סתם=) 😊
חפיף שיהיה נדוש לא מפריע לי
אוהפתתת
נסטיי'וש 😊
מאמי לא שיעממת ואני נהנת כל פעם לקרוא מחדש
את הדברים שאת כותבת כי יש לך כישרון ענקי
תמשיכי לכתוב תמיד בובה
יצא עצוב מאודד אבל אהבתיי
תהיי חזקה בובה ותגיע אליך גם אהבה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח תודה מורניייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!
איזה בובה את חחח
אוהפתתת
נסטיי'וש 😊
שיר באמת יפה...
הוא אמיתי?
כאילו זה באמת מה שאת מרגישה לגבי האהבה?
אם כן.. אפשר לשאול למה?
אל תתני לאף אחד לגרום לך לחשוב ככה...
אהבה זה הדבר הכי יפה שיכול להיות... בדיוק כמו שרשמת בחלק הראשון..
חבל שתשני ת'דעה שלך בכלל מישהו שפגע בך או משו כזה.
וואי מאמי זה מהמםםם!!!
איןןן אהבתי ברמותת..תמשיכי לכתוב את כותבת מדהים!