אנשים תראו נאי חיייבת אבל מממש חיייבת עזרההה...!
תראו אני כותבת שירים כבר די הרבה זמן ואני די מצליחה..
יש לי ידיד מממש אבל מממש טוב שלי כמו אחח בדםםםםם...
ואני רוצה לכתוב לו שיר על כמה שאני אוהבת אותו בתור ידיד ותודה שהוא עוזר לי וזה....
אבל אני לא מצליחההההההה
מחר יש לי טיול ואני רוצה להיא לו מחר שיר בבקשה שמישהו יכתוב שיר בשבילי על הנושא הזה ואני יביא לו בקשה זה למחר ואני במחשב עד מאוחר
תעזרו ליייייייייייייייייייייייייי....אוהבת אותכם מחכה לעזרה ומקווה שתעזרוו 😢





