הינך עומד באתגרים קשים בחיים
ואינך יכול להתמודד לבד עם הכאב.
אתה חייב להמשיך הלאה
כי החיים נמשכים,
אתה צריך להביט על הדברים הנפלאים
שיש מסביב ולהודות לאלוהים שהם קיימים.
אלוהים ברא לך עולם נפלא,
הוא נתן לך במתנה חיים,
אומנם הוא הציב בפניך מכשולים וקשיים,
אך הוא נתן לך גם תבונה וחוכמה
לפתור בעיות בדרכים מסוימות
למרות שהם די קשים.
שיררר מדהיייים מאמיי..
את ממש מוכשרת..
כתבת אותו על מישהו..
או בגלל משהו שקרה לך נשמהה?!?!
אוהבת אתוו'ש 😊
רשמתי אותו על ידיד שלי שאני כבר לא בקשר איתו...
שיר עם מסר והוא מדהים
אהבתי מאמי יש לך כישרון
תמשיכי לכתוב המוןןן
הוא כל כך נכון 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ותמשיכי לכתוב תמיד בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח, אין לי כל-כך זמן מאמי, אבל אני באמת משתדלת, המון זמן לא כתבתי שירים.
כשיש לך תכתבי כי יש לך את זה מאמי
באמת 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שירים מקומם בפורום כללי!
תתאימי את הנושאים שלך לפורומים הנכונים!
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
שיר יפה,יש לך כתיבה יפה מאוד
באמת תנצלי את הזמן שיש לך לכתוב.