לאן לברוח לא אדע...
אולי אני בתוך סיפור אגדה?
מצאתי לי נסיך והוא אוהב אותי,
לא יודעת איך להראות את גודל אהבתי!
מנסה למצוא מילים כדי להודות לך אהובי,
על כל חיוך שאתה גורם לי להוציא!
ליבי פועם רק למענך,
אני חייה בשבילך וצריכה רק אותך!
אז לך מלאך תודה ענקית שאתה נותן לי לחוות אהבה חלומית!
😁 תגיבו פליזז 😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש נשמתי היפה ,
כמה שזה יפה פשוט מהמם ומושלם !!!
אהבתי המוןן מוכשרת שכמותך !!!
ואוי עכשיו קראתי שוב ונדהמתי בשנית ,
זה ממש יפיפה מאמי !!!
חח לירזיי נשמה שלי חולה עלייך הכי בעולם תודהה מלאךךךךךךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם =]]
לאישתיייי את הכישרון הכיייי הכיייייייייייייייייייייי!!
תקנאווווווווווווווווווווו P:
מורנו'שששששששששש כפרונה שלייייי אוהבתותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!! =)))
אין בעד מה מורני !!
מת עלייך המון המון !
זה מדהיםםםםםם!!,
כישרונית מושלמת שלי,
תמשיכי לכתוב תמיד יפתי 😉
ניבו'ששששש מדהימהה שליי מי אוהבת אותך מיי?! כפרה עלייך מרוקאית שלי
אכלת מופלטה? חח 😉
לירזיי גמני עלייך מלאכוןן 😛
הודיהה תודה בובה חולה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איפה כפרה.. חג חרא ייצא אבל יש לי מצב רוח ולא יודעת למה.. גררר... חחח היפרקטיבית! =]
סבתא שלי מאתמול בביה"ח לא מרגישה טוב בכלל ולא משחררים אותה. היא תהיה שם כמה ימים טובים.
חסרה לי המופלטה..
לא נורא.. העיקר סבתא שלי תרגיש טוב..
אוהבת אותךךך חיייםםם!!
יאא הכל יהיה בסדר בעזרת השם
החלמה מהירה שתהיה לה מאמי
ובאמת היא יותר חשובה אין בכלל מה להשוות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאאאכון =]]
תודה נסיכה שילייייייייי :]]
אזז מורניייייייייייייייייייייייייייייי -> מי אוהבבב אותךךך יותר ממני?!
מי מצחיק אותך כשאת עצובה?!?!
עד מתי תשמינייי?!?! ולמה את שחיפה???? =]]
חעחעחעחעחעחעחעע :]]
מואההההה בובית שיליייייייי!
-ניבו'ש- 😊
נאפי אין בעד מה יפתי,
מתה עלייך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ניבו'ש את קרועה הרגת אותי יפתי
אוהבת אותך הכי הכי בעולם מרוקאית שולטת שלייייי מואההההההההההה
והודיה גמני מתה עלייך בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*