פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

משפטי אהבה...עזרה

✍️ קורלוששש 📅 30/04/2005 20:30 👁️ 226 צפיות 💬 8 הודעות
בבקשה תעזור לי אני חייבת משפטי אהבה
אני יודעת שיש אבל אין לי ביכלל זמן לחפשש
הלפפ מייי
ומנהלים אני מצטערת אם האשכול לא מתאים למקום

בבקשהה עזרה
תודה מראש
קורלוש
בבקשהההה תעזרו לי חבר'ה
קצרים כאילו פתגמים או ארוכים כאילו שירים??

ויקושש... 😁
איזה סוג פתגמים את רוצה!?
אהבה..
לילד אחד שאני אוהבת אותו וגם הוא אותי
בבקשה אני חייבת את זה הכי מהרר
תודה
הנה מאמי

*היא אוהבת אותך ואתה לא אותה, אך בכל זאת היא בשלה ולא מוכנה לוותר על אהבתה!

*עזבת בלי לומר מילה, הלכת והבנתי שזה ביגללה! בעיניי יש דמעות, שורף לי בלב! אוהבת אותך
אך לי זה כואב!

*אתה לי הראשון וגם האחרון, אתה לא הדרך וגם הפיתרון, אתה לי הים וגם הכוכבים! אתה לי השמש
שמאירה במרומים, אתה לי החיים, אתה לי העולם ואותך אני אוהבת יותר מכולם!

*אני זוכרת שליטפת, אני זוכרת שחיבקת, אני זוכרת שנישקת, אני זוכרת ששכחת ואת הלב שלי שברת!

*משולש, עיגול ומרובע רק רציתי שתדע מעויין, מלבן ולב שרק אותך אוהב!

*אתה רחוק ואני מתגעגעת, הגעגועים ואני משתגעת!

*אני אוהבת אותך, אני תמיד אומרת מקווה שגם אתה אותי ולא אחרת!

*אני הפרח אתה הגבעול ובלעדייך הפרח ינבול!

*אמרו לי ילדה יפה את מוצלחת אז למה זבל כמוהו את לוקחת?

*עם כל הכבוד והגאווה לא משחקים באהבה!

*היופי הוא משחק ילדים האופי הוא גורל החיים!

*אלוהים הפגיש אותנו משמיים כדי שנוציא לכולם את העיניים!

*הלוואי שהייתי דמעה, נולדת בעינייך, נחה בין לחייך ומתה בין שפתייך!

*עדיף לקבל סטירה מגבר אוהב מאשר נשיקה מגבר בוגד!

*אהבתי אחרים, עשיתי הצגות אך בסך הכל רציתי לגרום לך לקנאות!

*לא חושבת ישר עושה חוזרת ומתאהבת כמו טיפשה!

*אוהבת שיגועים, אוהבת הפתעות, אוהבת לאהוב, אוהבת שאוהבים אותי ואם זה אתה אז בכלל
איזה כיף לי!

*את הדברים האמיתיים לא רואים בעיניים אלא מרגישים בלב!

*האהבה צומחת לאט אך כשהיא פורחת העצב נעלם ואתה לעולם אינך לבד!

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פתגמים לאהבה:

האהבה היא כמו פרח ככל שתשקה אותה יותר כך היא תלבלב

האהבה היא כמו מזגן לפעמים מקררת ולפעמים מחממת

עם חזק לא נתקפל כי לא נולד הבן זונה שימסטל את ישראל

ניסיתי להטביע את האהבה אבל הכלבה למדה לשחות.

*אני השושנה ואתה הגבעול אם לא נהיה ביחד הפרח ינבול

לא בוכים על חלב שנשפך ובטח לא על גבר שהלך...

השמש שוקעת, הכוכבים נעלמים, אבל אתה נשאר בלבי לעולמים

אהבה- 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב שבור אחד...

בנים הם כמו דגל ישראל, מראים לבן הם רואים כחול




לא אכלתי בוקר כי חשבתי עליך לא אכלתי צהרים כי חשבתי עליך לא אכלתי ערב כי חשבתי עליך לא ישנתי בלילה כי הייתי רעבה!

אלוהים ברא בנים אלוהים ברא בנות אלוהים ברא אותך טוב נו גם אלוהים יכול לטעות

בוכה אני בים של דמעות קורעת מכתבים לחתיכות קטנות זוכרת איך נפרדנו ב 5 מילים: סורי בייבי אנחנו לא מתאימים

אהבה היא גל של תקוות-וים של אכזבות

עדיף כלב חבר מאשר חבר כלב, עדיף לב בודד מאשר חבר בוגד

כשבנות קטנות הן אוהבות בובות, כשבנים קטנים הם אוהבים חיילים. וכשגדלים זה בדיוק ההפך...

אם אין שום אכזבה סימן שזאת לא אהבה

לאהוב בלי לנגוע זה כמו לאכול בלי לבלוע

אל תבכה כי אני לידך תשמור את הדמעות לרגע שבו אעזוב אותך

היה לי חיים היה לי כוח אבל האהבה דפקה לי את המוח

אם בכל פעם שהייתי חושבת עלייך כוכב היה נופל השמיים היו מתרוקנים ממזמן

קופידון ירה לי חץ בלב הלב נפתח ובו נכתב אוהבת אותך תמיד אוהבת אותך לעד


אהבה היא לא למצוא מישהו שאתה יכול לחיות איתו... אהבה היא למצוא מישהו שאתה לא יכול לחיות בלעדיו


טיפש עושה מה שהוא יודע חכם יודע מה הוא עושה

אני מתוקה כמו בונבון לא דופקת לכם חשבון


יש אנשים שהקנאה אוכלת אותם אז בתיאבון!


אם אתה איתי אני איתך ואם לא ינעל אחותך...


אני נותנת--> אבל רק הוראות!

אין לי זמן לבזבז על בנים-> אני לא בייביסיטר לילדים קטנים...


זה לא שאני סנובית פשוט לא מזיז לי מה חושבים כולם...

אם הייתה עוד חת כמוני היית לסבית...

פוזות למצלמה-> לא איתי ולא עליי....!



מי שבאמת נכנס ללב => יישאר בו תמיד ...

בנים זה העבר נרגליה זה ה-דבר

נשיקה עם רוק עלולה להסתיים עם תינוק


אם הייתי יודעת מה ואיך לעזאזל לעשות כדי להחזיר אותך אליי כי אתה וכל העולם יודעים שהייתי נותנת אפילו את חיי!!!


כדי לדעת שחיית, אתה צריך למות.
כדי לדעת שאהבת, ליבך צריך להישבר...


מעדיפה למות בין זרועותיך מאשר לחיות בלעדייך


בנים הם כמו לב לא דופקים-->>מתים!!


כשאומר לך שאותך אני אוהבת אתה תגיד לי שיש אחרת!
כשתגיד לי שאותי אתה אוהב אני יגיד לך מותק... הגלגל מסתובב!!


נשרפתי..כואב לי~~~>לא מהחמה,לא מהלהבה,ממשחק הא-ה-ב-ה!


את אצלי תמיד בלב, כי את פרח מלבלב


רק כאב ואכזבות זה סופן של אהבות


אהבה היא כמו רוח לא ראוים אותה אבל מרגישים אותה


אהבה היא כמו קסם~~> אבל קסם הוא לפעמים רק אשליה


אין אמונה בגבר עד מותו בקבר


אהבה היא כמו ג'ינס של קרוקר תמיד עולה ביוקר...


מי שמשקיע=>>שוקע, מי שטוב=> טובע , מי שחרא=> צף..!!!

אפחד לא מושלם~~> אני לא אפחד...


נולדתי בשבילך, ואמות למענך!!!
כמו שנרקומן זקוק למנה- כך אני זקוקה לך!!!


אהבה היא כמו אופנה- יפה יפה אבל חולפת.


אותך אני אוהבת ולא רוצה לעזוב כי בילעדיך לא שווה לי לחיות


תמיד דופקים את השחורים... אפילו במילקי הם למטה!




לא צנועה, לא מופנמת, תגידו מה לעשות שנולדתי מושלמת??

אני אוהבת אותך מאוד ובגללך לא יכולה ללמוד..!


רוצה את אהבתך הנצחית שתהיה אמיתית


הלב שלי היום נקרע והעין רק בוכה והאוזן רק רוצה לשמוע את קולך


אהבתי אלייך עוברת גבולות וקורעת שחקים
אפילו הפילה את מגדלי התאומים..!


אני משהו-->אתה משהו-->ביחד אנחנו משהו משהו ..


אני ואת-->את ואני-->שתינו ביחד שילוב קטלני


יש לך יופי טבעי רק חבל שהטבע היה אכזר
אלייך!!!


לא בוכים על גראס שנשרף,חומר לבן שהוסנף,ובן שמזמן הועף


חלמתי עלייך חלום כחול חלמתי שאני רואה לך הכל.....
ומאז חדרי אינו נקי כי אני לא מפסיקה להקיא..


°•«אולי אני שרוטה אבל עדיין לא דיסק»•°


°•«אני תמיד נאמבר וואן אז יאללה ילד תתחפף מכאן»•°


°•«חיוך הוא ה- תרופה בגללו אני כזאת יפה»•°


«¦¦+• הדרך ה+ח+דה ש2ה ת!כל+ להש+ג א!ת+ זה בחל!ם => אז לכ+ ל+ש!ן •+¦¦»





»¦« מ+ ש+דר‡ך ל+ על הכ2‡ד אנ+ +דר‡ך ל‡ על הח++ם »¦«


פעם סבלתי מפיצול אישיות => היום אנחנו בסדר=)

מי שחי באשליות מת מאכזבות

באהבה כמו בחולמות אין דבר שהוא לא אפשרי...


כשראיתי אותך הלב שלי דפק-->כשהכרתי אותך הלב שלי נדפק


אהבה היא קשה..אהבה היא כואבת..אבל מה לעשות..אני מאוהבת


.הבנים הם כמו כוכבים בלילה הם באים בבוקר הם הולכים

אני לא מושלמת=> אבל יש לי טקט ואני לא שמה על אפחד...


.•°חבק נשק רק אל תשחק...


•°•««אני לא שונה אני מיוחדת=>במשטרה מופיעה בקטגוריה מבוקשת »»•°


«°•
עד*ף לה*!ת בכלא !לצע!ק ס!ה7 מאש7 לה*!ת מלשן !לצע!ק ש!ט7 :•°»



•°•אל תזלזל 2אה2ה-- כ+ ה+א ז! שעשתה א!תך •°•

עד לפה העתקתי לריכוז שלי...
-=-אל תש[א+ א!ת+ כ+ א[+ כ!0+ת-->תש[א+ ת'ח2ר שלך כ+ ה!א ח!ש2 ככה-=-


{•°.•א[+ עצ!רה על +!9+ מ!9רז...מ+ מ!כן לשלם ער2!ת?!•°.•}


*ש מ2!גר*ם, *ש ת*נ!ק!ת...א2ל כשאנ* מ0תכלת על*ך אנ* נזכרת ש*ש גם ח*!ת!


אם~ת7אה~א!ת*~2!כה אל~תדאג~זה^לא^2גללך


הרא**ה^של*^ה*א^6.6^א2ל^אנ*^לא^ר!אה אתכם^מ-מ-ט-ר


הז*ן ה!א ג'נטלמן -----> אחר* הכל ה!א ע!מד כש2ח!רה ע!2רת!!!!



*+*+יש בי כוח יש בי ביטחון-=-=>>כי אני אחת ויחידה כמוך יש עוד ה-מ-ו-ן+*+*


גבר ששוה את הדמעות שלך לא יגרום לך לבכות...
זה שתבכי בשבילו לא שוה את הדמעות שלך....

הולכת קדימה לא מביטה לאחור=>מה שהיה לעולם לא יחזור+~+


~ ~ זה לא שאני סנובית=> אני פש!ט לא נחמדה לכל אחד ~ ~


~ ~ אנחנ! לא המין החלש=>אנחנ! המין ה=נ=ח=ש ~ ~


מ2ט*ם אל*! שלחת* !א!ת! מא!ד אה2ת* את ח2ר!ת* ה!א ח*2ק !2* ה!א ש*חק ה*!ם ה!א שם
על** ע*ן !אנ* שמה על*! ז*ןן


בנ+ם:עד+ף לשת!ק !להרא!ת ט*פש מאשר לפת!ח ת'פה !לה!0כ*ח את זה







אה2ה ה*א סם הח**ם ולח**ם א*ן סם חזק *!תר מאהבה
וכולם יודעים שסמים הם אסורים --> אולי בגלל זה כמעט תמיד באהבה יש אכזבה!!!!


אתמול בבוקר קראת לי חמורה הסתכלת אליי חטפת סטירה אמרתי לך לך להזדיין ואתה ענית מתי שתהיי מוכנה תגידי לי כן.....


o.o.°oאני לא מ!זרה -אני פש!ט מ*!חדת o.°


ת0תכלי על השמיים תראי 3יפורים תסתכלי על ה2נים תראי שקרנים!!!!!!!!!!!! >



אני המלכה של היקום ומי שחושב אחרת שיקום!!!!!


*+*גבר הוא כמו ירח בלילה זורח בבוקר בורח*+*


כבר 20 שנה אני עושה סיינס, ולא ראיתי נשמה טובה כמו שלך!


טוב שזה נגמר והאהבה אותך לקח -הגורל אלי שלח שטן בדמות מלאך


אין כמוני אין דומה לי אני עושה רק מה שבא לי




לב ירגיש לב - נשמה תרגיש נשמה - ואהבה תרגיש אהבה


אני לא סובלת מאי שפיות... אני נהנת ממנה....

אהבה היא כמו נייר-->>אם מושכים זה נקרע


*+* הפסקתי עם הספורט זה מזיק לי לעישון*+*


חבר טוב זה חבר שנותן לך דף מהמחברת למרות שהוא עבר את האמצע


יין ממלא לב אנוש בנגים וטריפים פי 3

בגרויות-אפשר להשלים, ילדות-לא


כשנולדת השמיים בכו כי הם הפסידו את הכוכב הכי יפה!!!














אהבה היא כמו דב מחבקת מוחצת מנשקת ולפעמים גם חונקת

אהבה היא כמו חשמל לפעמים יש הפסקות

אהבה היא כמו הד תמיד חוזרת אליך

אהבה היא כמו ורד יפה יפה אבל דוקרת

אהבה היא כמו זכוכית עדינה שבירה ומתנפצת לרסיסים שאי אפשר להדביק

אהבה היא כמו חץ או שאתה פוגע או שאתה מפספס
אהבה היא כמו טלפון לפעמים תפוסה לפעמים לא זמינה

אהבה היא כמו טלוויזיה לאט לאט יורד הרייטינג

אהבה היא כמו לוח שנה בסוף נגמרת

אהבה היא כמו מצנח לפעמים בעננים לפעמים על הפנים

אהבה היא כמו מחלה היא משכיבה שני אנשים בריאים במיטה אחת

אהבה היא כמו נעל חדשה בהתחלה קצת לוחצת


אהבה היא כמו מעלית פעם למעלה פעם למטה

אהבה היא כמו סיגריה שהיא נגמרת מתים לאחרת

אהבה היא כמו סרנאדה לפעמים יש קצת זיופים

אהבה היא כמו שוקולד, משאירה טעם של עוד

אהבה היא כמו שמש רצית להשתזף אבל נשרפת חזק

אהבה היא כמו תקווה לפעמים מתגשמת לפעמים מתנפצת

אהבה היא כמו תפוח לפעמים יש תולעים

אהבה היא כמו עציץ שמשקים אותה היא פורחת

אהבה היא כמו פיצה לפעמים באה עם תוספות

אהבה היא כמו פאזל לוקח הרבה זמן לבנות אותה

אהבה היא כמו צבע בהתחלה חזקה ועם הזמן דוהה

אהבה היא כמו שמיים אין לה גבולות

אהבה היא כמו אוטובוס אחת הולכת אחת באה

אהבה היא כמו שמש- או שהיא לוהטת, או שהיא שורפת

אהבה היא כמו שמש - רחוקה ובלתי מושגת

אהבה היא כמו השמש-פעם שוקעת, ופעם זורחת

אהבה היא כמו אמבטיה, עד שמתרגלים למים הם מתקררים

אהבה היא כמו אוטובוס, אם לא תופסים אותה מהר היא תברח

אהבה היא כמו אש, לפעמים מחממת את הלב, ולמפעמים שורפת את הנשמה

אהבה היא כמו אולימפיאדה,הגברים רוצים את הזהב הבנות רוצות את הכסף

אהבה היא כמו אוכל,כשמחממים אותו יותר מידי הוא נשרף

אהבה היא כמו אויר,כשהיא נגמרת אי אפשר שלא להרגיש

אהבה היא כמו בועה,אם לוחצים חזק מידי היא מתפוצצת

אהבה היא כמו במבה,תמיד נשאר בפה טעם של עוד
אהבה היא כמו ברק,אי אפשר שלא לראות

אהבה היא כמו גומי,נמתחת נמתחת עד שהיא נקרעת

אהבה היא כמו גלידה,בהתחלה מתוקה ואח"כ נמסה
אהבה היא לא כמו גזר,היא לא משפרת את הראיה

אהבה היא כמו גרביים,בחורף מחממים בקיץ מסריחים

אהבה היא לא כמו גרביים,לא מחליפים אותה כל יום או יומיים

אהבה היא כמו דיאטה,בשניהם קשה להתמיד יותר מיומיים שלושה

אהבה היא כמו ה"א הידיעה,תמיד בראש

אהבה היא כמו הר כשסוף סוף מגיעים לפסגה מגלים שמאחוריו מסתתר הר נוסף

אהבה היא כמו זהב,כולם רוצים כמה שיותר

אהבה היא כמו חולצה,אם היא לא תתאים לאחד היא תתאים לאחר

אהבה היא כמו חמסין,בכל פעם זקני צפת מכריזים שחמסין כזה עוד לא היה
אהבה היא כמו חלום,לפעמים זה חלום בלהות

אהבה היא כמו חור בתנוך האוזן,גם אחרי שמורידים את העגיל נשארים סימנים

אהבה היא לא כמו חברת ביטוח,אין דרך להגן עליך מפני אוקיינוס של דמעות


אהבה היא כמו טנגו,צריך שניים כדי לרקוד אותה


אהבה היא כמו ים צריך לקחת הרבה אוויר לפני שצוללים לתוכה

אהבה היא כמו כדור,לפעמים קופצת ולפעמים מתפוצצת


אהבה היא כמו פרח, תן לה את תשומת הלב והיא תפרח

אהבה היא כמו גרביים קצת מסריחה אבל תמיד באה בזוגות

אהבה היא כמו נר תמיד אפשר להדליק אחד אחר

אהבה היא כמו שוקולד לפעמים מתוקה, לפעמים מרירה אבל תמיד ממכרת

אהבה היא כמו כסף קשה להשיג, קל לאבד

אהבה היא כמו שושנה, רוצים לשמור על יופייה

אהבה היא כמו פרח, אם לא משקים אותה היא נובלת

אהבה היא כמו חיפושית, אדומה אדומה אבל עם נקודות שחורות

אהבה היא כמו חלום, נקטעת ברגעים הטובים ביותר
אהבה היא כמו באר עמוקה אתה יכול לשתות ממנה פעמים רבות,
אך אתה יכול ליפול לתוכה רק פעם אחת…















"*משתין יקר משתין חביב השתן ישר ולא סביב!

*בנים הם כמו פלאפון, הם דפוקים, לא קולטים, והאנטנה שלהם קטנה!

*בנות הם כמו גלידה, יחס חם לרגע והם נמסות....

*בנים הם כמו קפה, או שהם שחורים, או שהם הפוכים או שהם נס!!!

*בנים הם כמו סוכריה או שהם מתוקים או שהם דביקים...




*בנים הם כמו עכברים כל הזמן מחפשים את החור...

*בנים הם כמו סיגריה, הנאה לשניה ונזק לכל החיים...

*אף פעם אל תתנשקי בחדר מדרגות, אולי האהבה עוורת אבל השכנים, לא!

*אין ורד בלי קוצים כמו שאין גבר בלי ביצים...

*בנים הם כמו בצל יש להם לב קטן והם גורמים לדמעות...

לי יש שקע ולך יש תקע אז בואי נתחשמל

האהבה היא כמו מכונית היא לא זזה בלי דלק

האהבה היא כמו נייר אם מושכים זה נקרע

גבר הוא כמו הרוח תמיד מחפש לאן לברוח

אהבה היא לנצח אבל גם לנצח יש סוף


אהבה היא כמו שוקולד זה טוב עד שזה נגמר

בנים הם כמו בצל אין להם לב והם מורידים דמעות


לפעמים אתה נידפק
ולפעמים אתה
need fuck!!!!!!


הדלקת אותי
קירבת אותי לשפתיך
העברת אותי בין כל חבריך
זרקת אותי דרכת עלי
שלך
הסיגריה.................

בתולה- גן סגור
נשואה- גן פרטי
זונה- גן ציבורי
שם הכלא: מוטה גור
שם האסירה:
העונש:12 שנות לימוד + שיעורי בית ועבודות
אשמה: עיצבון מורים עד כדי שיגעון טוטאלי
תא: ז' 5
משתחררת עוד: (6 שנים
סוהרת: איילת!




אם הייתי מלשנית==>הייתי מסגירה אותך לאלוהים ש2רח לו מ-ל-א-ך


מ!תק מ!דה א(* לא כ!כב==-->כ!כב*ם (!פל*ם א(* לא


אף פעם לא הרבצתי לך,מה לעשות-=->תנו לחיות לחיות!


יש הרבה אנשים בעולם,ודווקא בך בחרתי,המניאק מ-כ-ו-ל-ם-!


"*+*+לשמוח כי אנחנו ידידים או לבכות כי זה מה שתמיד נשאר*+*+

זה ידוע לראש אבל נישכח מהלב שלאהוב אותך גורם לי רק לכאב

כמה שבכיתי---> עכשיו אני צ-ו-ח-ק-ת
כמה שכאב לי---> את הכול אני מוחקת
אז נכ!ן שאה2תי ונכ!ן שהיה לי ט!ב
ושהרגשתי מ!גנת שהיית אלי קר!ב
חשבתי שאני יאהב אותך לנצח>>אבל מותק גם לנצח יש סוף

««•°•אמרו ל+ ללכת אחר+ הלב של+ אז קמת+ והלכת+ **אחר+ך**•°•»»

++ שאמרת אוה2 הייתי 3ריכה לחשו2 אם זה 2א מהל2 ++..
o°oרח‡ק מהע+ן=>רח‡ק מהל2..


¯`´¯) ד°ברת° על°! כל דקה ..לחש!ב על°! לא ה°°ת° מפס°קה
הסתכלת° על°! בח°!ך מת!ק ..רצ°ת° א!ת! אבל ... מ ר ח ו ק !! (¯`´¯)

•°.אנ* הת**אשת* !החלטת* לתת לזמן !לג!7ל לע2!ד
אם 73*ך אשכח א!תך !אם לא אז 7ק *אה2 ע!ד•°

תחייכו: החיוך שבחוץ>מסתיר את העצב שביפנים

« לפעמים הפה רוצה להגיד דברים שהלב יודע שאסור »

™«השטן ה‡א 7ק 2סה"כ אדם שא2דה ל‡ האה2ה»™

™«כד+ לדעת שח+*ת..אתה 3ר+ך למ‡ת כד+ לדעת שאה2ת 3ר+ך של+2ך +*ש2ר»™


«הגלגל ה‡א עג‡ל - מה שע‡לה ממזמן ת‡כ[ן ל+9‡ל »


»¦«אם כל 9עם שה+*ת+ ח‡ש2ת על+ך ה+ה [עלם ל + תא 2ג‡ף => ה+*ת+ מתה כ2ר ממזמן»¦«

«א['לא מתע0קת 2שט‡+‡ת א[+ ח+ה 7ק 2ש2+ל ל^ה^נ^ו^ת»

»¦« כשאל‡ה+ם 2רא את הא+שה ה‡א הסתכל ט‡2 ט‡2 על הג2ר והחל+ט ש2מק‡ם ז+ן ה‡א +עשה לה שכל»¦«

o O o O מה שלא הורג אותך מחזק אותך O o O o

אה2ה ה+א נצח,גם לנצח +ש ס!ף

במק!ם נש+ק!ת ה*! 7ק ל+ל!ת,2מק!ם אה2ה ה*! אכז2!ת,2מק!ם ח+!כ*ם זלג! הדמע!ת,!עכש*! נשא7נ! 7ק עם התמ!נ!ת

ה*ת* פעם מX!ה2ת זה כXב לי 2ל2 !מXז אנ* מפחדת להתXה22...

דבר שא!ה2*ם קשה לא2ד==>ממ*שה! שא!ה2*ם קשה לה*פ7ד

אם היה לי כסף-=->הייתי קונה אותך.
אם הייתי רוח-=->הייתי סוחפת אותך
אם היה לי שכל-=->הייתי שוכחת אותך



•°•זה +ד!ע לראש א2ל נ+שכח מהל2 שלאה!2 א!תך ג!רם ל+ רק לכא2•°•

מביטה אל העבר בו נותר שמך חרוט אזכור זאת לעד גם עם זאת-->טעות
יוווו תודה לכם נשמותת
עזרתן לי מאודדדד
בכיף מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך