כל כך הרבה דברים קורים,חיוכים וגם דמעות,בכל מקום הם איתי
כל כך הרבה מחשבות,מתרוצצות ללא הרף בראשי
כל כך הרבה רגשות העולות בנשימה עמוקה מתוכי
וזכרונות מן העבר,גם טובים וגם רעים,ונורות אדומות נדלקות ומהבהבות למרחקים
צריכה רגע לעצור את הזמן,לסדר את המגירות,המגירות בתוך הלב שלי,להפריד בין כל הרגשות.
כי השמחה התערבבה עם העצב,והחיוך חובק השלווה
הכעס משתולל בקרבי אז נרגע אט אט,עם האהבה
צריכה רגע לעצור את הזמן,כדי להבין מי אני,ומה אני רוצה
צריכה רגע לעצור את השעון המתקתק ללא הפסקה,
אילו ידענו בני האדם להעריך את חיינו ואת מה שאלוהים נתן,את התכונות שבהם אותך חנן
אילו ידענו מתי לעצור וכיצד להגיב לכל מצב,איך חיינו היו נראים עכשיו?
רוצה לצאת ולרוץ אל תוך מסע ללא גבולות
לצאת לשמיים ולעוף אל ענני המחשבות,להרגיש את החופש,את העצמאות שבתוכי
לעשות מה שאני רוצה,מה שטוב בשבילי,להיות כמו שאני.
לבכות מתי שאני רוצה לא להסתיר מאחרים רגשות,לצחוק,לאהוב ולשמוח ולהפסיק כשארצה
לשחות במי גן עדן להרגיש את הטיפות חודרות לנשמתי,להפסיק נשימתי,לטבוע בתוך הרגשות הסוחפים אותי כמו הים הסוער.
כל כך הרבה דברים קורים,חיוכים וגם דמעות,אילו רק יכולנו לעצור את הזמן,ולסדר את המחשבות..
*****************************************************************
זה משהו שכתבתי כי אין ככה אני מרגישה אני צריכה זמן לחשוב להבין מי אני...כל כך הרבה רגשות עולים ביי בבת אחת זה פשוט מטורףףף...:\
הייתי רוצה לשמוע תגובות שלכם האם גם אתם מרגישים לפעמים ככה...ומה השיר אמר לכם..אם בכלל...
אוהבתתתת
יעל





