אממ אוקי זה שיר שכתבתי פרסמתי אותו בפתגמיים אבל הגיבה לי רק אחת(וגם שני שכבר קיבלתי תגובה ממנה חח)אז סליחה שנאי מעלה אותו שוב
אבל אני צריך לדעת איך הוא...תודה לשניייייייי
חושב לי בלילות על אותה אחת
עלייך בר האחת והיחידה שאני רוצה לעד
אותה אחת שאותי מבלבלת האם עליי היא גם חושבת?
האם אותי היא גם אוהבת???
חושב וחולם עלייה בלילות
חושב עלייה 24 שעות
מתי היא תחזור אליי
מתי אוכל להחזיק אותה בזרועותיי
לחבק אותה ולהרגיש את אהבה שיש בליבה
אותה אהבה שאותי סחפה
חשבתי שאהבתי אלייה היא קטנה
אבל מרגע לרגע, מיום ליום
שאיתה אני נמצא
כבר לא יכול בלעדייה יותר מדקה
אהבתי אלייך ממש גדולה
עד שבמילותיי אי אפשר לתאר את אותה אהבה
החיוך המתוק,העיניים היפות,המבט הכובש
האישיות המושלמת מי בכלל חושב על מישהי אחרת?
אני רוצה אותך לא אף אחת אחרת
את היחידה שבליבי נשארת
זהווו זה השיר..תודה למי שנכנס...





