אני כתבתי את זה בבוקר..
ועכשיו שקראתי את זה... אני מרגישה שנסחפתי עם הרגשות שלי.. שכאילו אני לא אוהבת אותו.. אני רק דלוקה עליו..
ואני כבר לא יודעת מה אני מרגישה..
תקראו את המכתב.. ובבקשה תגיבו!!
באהבה..
גל..
כשאני איתך.. אני לא מפסיקה לחייך... לצחוק.. להיות מאושרת!!
**** מאז שהכרתי אותך חיי השתנו..
אתה בנאדם כל כך מקסים.. כל כך מדהים!!
מילה אחת קטנה שלך יכולה להפוך אותי למאושרת!
אני כל כך אוהבת אותך מתוקי..
אבל למה אני תמיד חייבת להרוס הכל?.. למה זה קורה לי? למה אני מתאהבת בידיד שלי?..
לפעמים אני שואלת את עצמי- מה אתה שונה משאר הבנים האחרים?
במה אתה שונה שהתאהבתי בך?
היום.. אני כבר יודעת את התשובה!!
התשובה לשאלה הזאת..
אתה פשוט מ-י-ו-ח-ד.. אתה מקסים אותי.. כל כך מתוק..כל כך רגיש.. כל כך יפה!!
אתה יודע.. יש משפט שאומר אני לא אוהבת אותך בגלל שאתה יפה.. אתה יפה בגלל שאני אוהבת אותך!
נשמה שלי.. פה.. המשפט הזה כל כך נכון... כל כך אמיתי.. אולי בעני אחרים אתה לא הילד הכי יפה בעולם.. אבל בשבילי.. אתה הכי יפה בכל העולם..!
אתה האויר לנשימה שלי..
האור שלי..
זוכר את השבוע שלא היית בו?...אתה יודע כמה התגעגעתי?.. איך לא הפסקתי לחשוב עליך.. ואיך שהתחברת למסנג'ר.. דיברת איתי... סיפרת לי שאתה בחופשה.. ושיש לה חברה שהכרת במקום הזה..והיא יפה ומדהימה.. בתוך תוכי הייתי גמורה.. אבל לא הראתי לך את זה.. ההפך.. החמאתי לך.. סיפרת לי שמחר אתם נפרדים..
אמרתי לך שאני מתגעגעת אליך.. ואתה מתוק שלי.. הסמקת..התביישת.. שלחת לי פרצוף של מסמיק ואמרת.. גמני מתגעגעת מאמי..
אחחח.. איך מילה אחת שלך שינתה הכל.. הכניסה לחיים שלי צבע ורוד..נתנה לי תקווה.. תקווה לאהוב.. אותך!!
בחיים לא האמנתי שאני אתאהב בך..ועכשיו אני בטוחה..שזאת אהבה ניצחית..
אני אוהבת אותך..
ומקווה שביום מין הימים.. גם אתה תרגיש אותו דבר כלפי.. – תאהב אותי!..
באהבה ענקית.. גל!!...
מאמי זה מהמם ומרגש
זה מראה על רגש ענקק ומלא באהבהה
בובה רק הזמן יעזור לך לראות ולהבין
אם את באמת אוהבת אותו
כשתהיה לך תשובה אם את אוהבת אותו
לדעתי תתני לו את המכתב הזה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני מתוקה שלי..
אני לא יכולה.. פשוט לא מסוגלת.. משהו עוד בעדי..
הוא בכתה ט' ואני בכתה ח'..
ואנחנו ידידים טובים..
והשנה הוא עוזב את בצפר.. כי הוא עולה לתיכון.. והבצפר שלי.. זה רק חטיבה..
אני יודעת שאני ילמד איתו באותו בצפר בתיכון כי אני רוצה לעבור לבצפר שלו....
אולי אז.. אם אני לא אוהב אותו.. אני אתן לו את זה!!
אוהבת.
גלושש..
מאמי שלי אבל למה לך לסבול?!
קודם כל תבררי מה את מרגישה
אם זאת הדלקות אז סבבה
אם זאת אהבה את צריכה להגיד לו
אחרת זה סתם יפגע בך מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולי את צודקת מאמי.. אבל אני לא רוצה להרוס את הידידות שביננו!!
אם אתם ידידים אמיתיים מאמי זה לא יהרוס
אולי יגרום לקירוב בינכם! כי הרי בתור ידידים
אתם רוצים שכל אחד יגיד לשני תמיד הכל לא ככה מאמי?
אז למה להסתיר בובה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כי אם הוא לא אוהב אותי מאמי..
אז הכל יהרס ביננו!!!
לחברה שלי היה ידיד מה זה טוב ואחרי שהיא אמרה לו שהיא אוהבת אותו
הם התרחקו ורבו הוא התייחס אליה מגעיל כזה ולפי דעתי זה סתםםםם
אבל זה לא כל אחד זה תלוי בבנאדם..
קיצר אני חושבת שאת צריכה לראות מה הקטע שלו אם הוא מראה איזה סימן או משו
ואז תדעי אם לתת לו או לא..
ואנחנו יכולות רק לייעץ לך תכלס את צריכה לעשות מה שאת מרגישה
אבל תחשבי טוב טוב כי לא כדאי שהידידות שלכם תהרס..😊
אני מסכימה עם שנהבב...
בראסמי,מתי תדעי מתי לתת לו ת'מכתב?..
מתי שתרגישי איתו בנוח.
או שאולי תשאירי ת'כמתב לעצמך ותגידי לו במילים..
אבל אל תתני לו ת'מכתב בזמן הקרוב..תתקרבי אליו קצת..ואז תראי.תנסי!
אוהבת ממממלללללאאאאאאאא 😛
^ˆ•°•נ::=-ט::=-ע »« א::=-ד::=-ר::=י•°•ˆ^
בואי אני אגיד לך ככה גל:
דבר ראשון מה שכתבת זה מדהים ואני חושבת שכדאי לך לתת לו את המכתב רק אחרי שתבררי מה את באמת מרגישה כלפיו
ובואי אני אגיד לך ככה: אני וחבר שלי היינו ידידים מה זה טובים! חבל"ז הוא היה החבר השני הכי טוב שלי! היה לי חבר הכי טוב והוא היה אחריו! ופשוט הבנו שאנחנו לא יכולים יותר להתכחש לרגשות שלנו... ועכשיו אחרי חודש ומשהו שאנחנו יחד אנחנו עדיין חברים שיא הטובים... אצלנו זה לא רק קשר של אהבה אנחנו מדברים על הכל... זה לא רק קשר של נשיקות ואני אוהב אותך אני אוהבת אותך ובלה בלה בלה! אנחנו מאוהבים אחד בשנייה בחיים לא הייתי כל כך מאושרת! אני שמחה אני מאושרת, כל פעם שאני רואה אותו או מדברת איתו אני מאושרת ומרגישה בעננים! אבל אנחנו עדיין מדברים שעות בטלפון על שטויות ולא רק על אהבה ושטויות כאלו אני עדיין יושבת אצלו בבית ואנחנו צוחקים משטויות או כל מיני דברים שעשינו כשהיינו ידידים! אז אני מציעה לך לברר את הרגשות האמיתיים שלך אליו ולעשות את מה שאת צריכה... כי אם לא תעשי את זה את תחשבי בעוד כמה שנים וואי למה לא הלכתי על זה? מגיע לך הטוב ביותר ואת היחידה שיודעת מה טוב בשבילך ואם לא תנסי אז תתאכזבי יותר מאוחר! תהיי חזקה, תהיי החלטית ותראי כמה אנשים מייעצים לך פה מה לעשות! כולנו מאחורייך! אז שיהיה לך בהצלחה מתוקה! ואם את צריכה משהו כולנו פה בשבילך וגם אני פה בשבילך גלוש! בהצלחה מאמי! סורי על המגילה חחחח!
מלאכית ורודה...---> איזה מתוקה!!! תודה רבה רבה על התגובה!!! אני עוד צריכה לחשוב על זה.ה... אני לא בטוחה שאני צריכה לתת לו את המכתב...