כשאת כאן הלב שלי מלא תקווה
ואני מרגיש כמו חלום
כשאת כאן אני בהרגשה טובה
חולם עלייך כל היום
כשאת כאן אני רואה הכל ורוד
והלב בורח לתוכך
כשתלכי יהיה קשה מאוד לשרוד
הלב שלי בתוך ליבך
כשתלכי הכל יהיה שחור
כשתלכי לא יהיה לך דרך לחזור
כשתלכי אני לא אחכה
אבל את לא יודעת כמה אני יבכה
רק איתך אני לומדת לאהוב
ומרגישה כאילו זה חלום
רק איתך אני יודעת כמה טוב
חושבת עליך כל היום
רק איתך ליבי יותר בטוח
כי אתה יודע איך לשמור
בלעדייך אני כל כך מפחדת
ורק רוצה שתחזור
כשתלך הכל יהיה שחור
כשתלך אני ירצה אותך,שרק תחזור
שתלך אני לא יחכה
אתה ודאי יודע כמה שאני אבכה
אם תלכי ....
את תראי.......
יום יבוא אני נשבע לך, את עוד תצטערי...
לא אלך
איתך אני זוהרת
אתה יודע שאני אוהבת,אם טעיתי אני מצטערת
אוהב אותך
אותך אוהבת
ושנינו אוהבים רק שישאר כך
לעולמים!!!





