בדרך לארץ עברנו קשיים
איבדנו קרובים משפחה חברים
חשבנו בארץ יהיה לנו טוב
מסתבר שטעינו שניסינו לחשוב
שפה נתקבל בצורה נעימה
לביקשנו גן עדן רק קצת אהבה
אל תידאג חבר הכל יהיה בסדר
אני מבטיח שהקושי יעבור
כולנו בני אדם רוצים רק את האושר
בסוף נילמד איך לאהוב
היום אנחנו כבר לא פוחדים
ממה שיגידו האחרים
אז מה עם הצבע שלי קצת שונה
גם אני בנאדם ואני אנסה
לחיות בלי הגזע והלאום
זה אפשרי וזה לא חלום
אל תיפחד אחי אני איתך תמיד
אני מבטיח שישמור אותך האל
ובסוף נלמד כולנו להגיד
הצבע לא עושה את ההבל
-- שיר דואט עם אתיופי על העליה הקשה שהם עברו--





